Neden insanlara kendimi sevdirmeye Çalışmadığım icin , yalakalık yapmadığım için , insanları umursamadığım için , insanlar benden nefret ediyor.?

Ben olmadığım gibi gorunemem sırf insanlar beni sevsin diye şekilden şekile giremem iki yüzlü insanlardan nefret ediyorum ve bu yüzden pek arkadaşım yok. Neden insanlar böyle yapmacık davranır anlamıyorum. ve ben bunları yapmadığım ıcın tepki görüyorum. aslında pek umrumda değil beni seven böyle sevsin.
Neden insanlara kendimi sevdirmeye Çalışmadığım icin , yalakalık yapmadığım için , insanları umursamadığım için , insanlar benden nefret ediyor.?
Cevapla