Durumu iyi olmayan aileler neden çok çocuk yapar?

Durumu iyi olmayan aileler neden çok çocuk yapar?
Güncellemeler
+1 yıl
Soruya şöyle bir ekleme yapmak istiyorum yani kendini geliştirmiş insanlarin "egitim" anlaminda ya da her anlamda kendini gelistiren kişilerin cocuk sayisi 1,2 tane
Fakir ailelerin neden cok cocugu oluyor bakamicaklarini bildikleri halde neden bu kadar cocuk yaparlar.
Durumu iyi olmayan aileler neden çok çocuk yapar?
Cevapla