Arkadaşken herşey güzeldi, sevgili olduk değişti :(

merhaba arkadaşlar.. baştan anlatmaya başlayım. biriyle arkadaş olarak görüşmeye başladım ve sonra bana karşı birşeyler hissettiğini söyledi.. aşırı ilgiliydi devamlı mesajlar atıyordu, benimle görüşmek için elinden geleni yapıyordu, bana aşık olduğunu söylüyordu ve tam iki ay bu şekilde devam etti.. ben kolay kolay kimseyle ilişkiye giremeyen biriyim.. hafta sonları görüşüyorduk ama ben hep sınırlarımı koruyordum sadece arkadaşça görüşüyordum.. o ilgisini hep sürdürüyordu.. o kadar ilgili ve tutarlıydı ki davranışları ona güvenmeye başladım.. ciddi düşündüğünü söylüyordu. çok ilgileniyordu. geçen doğum günümdü benim ve mesaj attı bugün mutlaka görüşmemiz gerek dedi evine davet etti.. gittim çünkü o güvenilir biri bu konudada yanılmadım zaten.. o gece beni öptü ve hiç birşey yaşamadan beraber uyuduk masumca.. bana o gece aşık olduğunu ve hayatında hissettiğini ama bu kadar hissetmediğini çok büyük duygular içersinde olduğunu söyledi.. uykuda bile uyanıp aşkım gitme sakın diyerek beni öptü.. uyandığında sordum hatırlamıyordu ne yaptığını :) ondan sonra ise herşey değişti.. ben mesaj atmadan atmıyor, eskisi gibi sıcak değil.. eskiden içini ruhunu anlatırdı neler hissettiğini ve artık anlatmıyor.. dün ona aşk nedir diye sordum.. çok garip bir duygudur hem acı çektirir hemde mutlu eder insanı dedi.. bir araya gelince ayrıntılı anlatırım dedi.. akşamları devamlı mesaj atardı ve artık ben ilk mesaj atmadan o atmıyor.. ruhundan geçenleri sormuyor.. bir kaç kez duygularını sordum cevap vermedi sustu. onun burcu ikizler.. ben boğa.. az öncede facebooka girdim eskiden beni görünce hemen yazardı.. az önce beni görünce çıktı gitti.. yazmadan.. şu anda işte belki işi vardır ama beni görünce çıktı sanki bilmiyorum.. sizce ne yapmam gerek.. ona aşık oldum ama korkuyorum beni üzücek sanki.. ona birşey soramıyorumda ne yapıcağımı şaşırdım.. çok samimiydik yakındık artık iki yabancı gibi hissediyorum :(
Arkadaşken herşey güzeldi, sevgili olduk değişti :(
Cevapla