Dedemle yaşıyorum ve ölürse ne yaparım bilemiyorum, kendimi nasıl teskin edebilirim?

Ben 28 yaşında bir kızım ve dedemin yanında kalıyordum dedem beni büyüttü babam ve annem bana çocukken eziyet ettikleri icin dedeme velâyet verildi dedem artık 91 yaşında ve alzheimer ben kaybetme korkusu yaşadığım için evlendim ama kocamda beni ezdi hor gördü cekti gitti dedemi bırakmadım birakamam o bana babalık etti ama dedemin öz evlatları beni istemiyor sen git yaşama kendini öldür hayatta başarın yok diyolar dedem ölünce ben napicam hic bilmiyorum okumadım mesleğim yok hiç çalışmadım dedemin evi vardı onuda elinden aldılar
Dedem ölünce ben ne yapicam? Psikolojim bozuk lütfen yardım edin
Dedemle yaşıyorum ve ölürse ne yaparım bilemiyorum, kendimi nasıl teskin edebilirim?
Cevapla