Ben mutlu degilsem onlarda olmasın dediginiz oldumu hiç?

Hep karsınızdakiler mutlu ve gülüyorken sizin de suratınız bir tebessüm etmediğinde onlar mutluda ben neden degilim dedinizmi kendi kendinize?
Ben mutlu degilsem onlarda olmasın dediginiz oldumu hiç?
Cevapla