Lise 3. Sınıftan beri yakın olduğum bir arkadaşım var yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi beraber çok şey yaşadık atlattık arkadaşımla da aramızda hep konuşurken kuzum, aşkm gibi laflar geçer
Neyse geçen hafta bir gün arkadaşım beni aradı ama benden önce samimi olduğu ama bir şekilde iletişimlerinin kesildiği arkadaşının aradığını artık iletişimde olabiliriz dediğini söyledi bende iyi ne güzel o kızı bende severim dedim daha sonra wp den grup açtı biz konuşmaya başladık vs.
Hep dikkat ediyorum arkadaşım o kıza aşkım bitanem gibi ifadeler kullanıyor tamm bana da kullanıyor ama arada benim adımla da hitap ediyor ona hiç adıyla hitap etmiyor dün beni aradı konuştuk biraz dedim aşkım falan yazınca ona sinir oluyorum falan dedim o da bana ya aşk ben mi yazıyorum o yazıyor falan dedi neyse ben de tüm konuşmalara baktığımda işin aslının öyle olmadığını farkettim yeni katılan kız sürekli böyle yazmamış ama benim arkadaşım hep ona öyle yazmış bu da benim zoruma gitti açıkcası dün de yazışırken sürekli bana ismimle len falan diye hitap ettiler ama diğer kıza gelince aşkm bitanem kuzum diyor hala
Neyse geçen hafta bir gün arkadaşım beni aradı ama benden önce samimi olduğu ama bir şekilde iletişimlerinin kesildiği arkadaşının aradığını artık iletişimde olabiliriz dediğini söyledi bende iyi ne güzel o kızı bende severim dedim daha sonra wp den grup açtı biz konuşmaya başladık vs.
Hep dikkat ediyorum arkadaşım o kıza aşkım bitanem gibi ifadeler kullanıyor tamm bana da kullanıyor ama arada benim adımla da hitap ediyor ona hiç adıyla hitap etmiyor dün beni aradı konuştuk biraz dedim aşkım falan yazınca ona sinir oluyorum falan dedim o da bana ya aşk ben mi yazıyorum o yazıyor falan dedi neyse ben de tüm konuşmalara baktığımda işin aslının öyle olmadığını farkettim yeni katılan kız sürekli böyle yazmamış ama benim arkadaşım hep ona öyle yazmış bu da benim zoruma gitti açıkcası dün de yazışırken sürekli bana ismimle len falan diye hitap ettiler ama diğer kıza gelince aşkm bitanem kuzum diyor hala
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Öncelikle ne gibi iletişim sorunlarının yaşandığını tespit etmek ve bunları ortaya çıkaran sebeplere odaklanmak gerekmektedir. Ancak o zaman bu sorunları çözüme kavuşturmak mümkün olacaktır. Bireysel özeleştiri ve empati yapmak ve mevcut sorunları ortaya koymak sağlıklı iletişim kurmak için öncelikli yapılması gerekenlerdendir.
Koşulsuz kabul etmek, saygı duymak, fikirlerini yargılamamak, aktif şekilde dinleme yapmak, yeterli zaman ayırmak, değer vermek ve bunu hissettirmek, hatalarında kırıcı olmamak ve bu hataları ifade ederken yapıcı olacak şekilde sen dili ile değil ben dili ile söylemek, sağlıklı iletişim için temel kurallardır.
İmalarda bulunmamak, fikirleri net bir şekilde ifade etmek, düşüncelerle birlikte duygulara da odaklanmak, bazen empatiyi de bir adım öteye taşıyıp sempati yapmak, karşılıklı fedakârlık ve özveride bulunmak kişiler arası iletişim sorunlarının minimum seviyeye inmesi için hayati önem taşımaktadır.
Görüşünüz için teşekkürler ediyorum ama benim sorumun asıl odak noktası bu değildi. Sorumun başlığı değiştirilmiş siz ise sorumun detayına bile bakmamış soru başlığından yola çıkarak görüşünüzü yazmışsınız.
Aradığım cevap resmi bir dille iletişimin temelinin anlatılması değildi.