AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
51Cevap
var 2 tane tanıdığım tek yumurta ikizi iki kız iki erkek olmak üzere iki cinstede gördüm bu olayı pek garipsemiyorum :)
Var hemde cok tatlilar merve ve ayse ilk gördügümüzde ayni giyinmislerdi biri önümüzden gecti iki saniye sonra diğeri gecince acaba kac tane daha gecicek diye baka kaldik 😉😜
Ben tek yumurta ikiziyim. Küçük kardeşlerim çift yumurta ikizi.. Biri kız biri erkek ;) Sana hangisi lazım? :)
tek tek gelin asdasd
o bebeklre bayıldım ya
Benimde yeğenlerim var ama durmadan kavga ediyolar hiç cazip değil
Annemin kuzeninin çocukları tek yumurta ikizleri. Ayırt edemiyoruz.
evet var. kıskanacak bı durum yok bence kotu bı durum
meraktan sorular soruluyordur da o kadar kıskanılacak durum değildir herhalde
ilkokuldayken vardı :D ayırt edici özellikleri oluyor ama ne kadar benzeselerde.D
Beraber mi takiliyorsubuz.arkadaslar felan.bende ikizimde
dolapta iki yumurta var. birbirine çok benziyor o olur mu? onları görünce yiyesim geliyor.
Addsds çift sarili olck
43 günlük oğullarım var :)
tek yumurta mı? :)
Evet
3 yıl aynı sınıfta okudum isimlerini karıştırıyordum demicem öğrenmedim bile :D
hep ikiz istemişimdir :)
Birgün bankadayiz gişedeki adam fark etti annenizi babanizin kiymetini bilin ikiz çocuk büyütmek kolay değil benmde ikizlerin var çok zor demisti :)) kolay değil büyütmesi ama bende istyrm
Annem ile teyzem :)))
oda güzelmiş
tek merak ettiğim anneleri nasıl ayırt ediyor.
Biz tek yumurta ikiziyiz çoğu kişi benle ikizimi karıştırır hep, annem içgüdüsel herhalde asla karıştırmıyor ayrıca ikizimin doğum lekesi var benim yok oradan da ayırt ediyorlar ama 5 yaşındaki erkek kardeşim arkadaşlarına benim ablamdan iki tane var diyor krkdödfö o ayırt edemiyor işte.
Tabikide var olmaz mı
sınıf arkadaşlarım vardı ayırt edemiyosun :D
olmaz mı cok tatlılar :)
Benm ikizim var ve iyi biseyy
tanışalım :)
Tmmm:)))
Addsdd
Imm dalga geçiouz peki kalsin
15 senedir tanıyorum hala karıştıriyorm :D
evet teyzemin kızları tek yumuta ikizi
evet sevdiceğim kardeşleri çok şekerler :)
kuzenlerm var 3 çifttt :DDD
3 çift derken :))
toplam 6 iştee :)
süper ya :)
Alt komşularımız Hasan Hüseyin :)) aynılar yaa
neden kiskaniliyorsun?
Yalnizlik yasiyanlar genelde kiskaniyr gibi gelior
emin degilsin yani :))
Sen emin olduğun bisi soylesene
kendimle ilgili herseyden eminim mesela
Büyük konusuyrsuun:))
yoo yapmadigim sey degil cidden hava atmak icin demiyorum :) burada bazilari gibi bir sise diktim kafaya da demiyorum ama cok pis icerdim eskiden artik yeni yeni eskilere donus yapiyorum :D
ben sorularla cevaplari karistirmisim hey allahim ya noluyor bana yaslandim kesin :D
var kuzenlerim bir kız bir erkek
onlar çift yumurta ben tek yumurta diyorum
Yok ama ikizimin olmasını çok isterdim :)
asaşka ikizim var ama kız :( joodğaıda :D :D
Doversin bahaneyle :))
:D yok be kıyamam ona :D
Arada dovuyom arada dovuluyom skletler ayni olunca zevkli oluyor :))
Komşumuzun kızları var.
Arkadaşımın kardeşleri :)
yeğenlerim tek yumurta ikizi:D
kız erkek?
ikiside kız:D
vır vır ne konuşurlar asdas :D
daha 5 aylıklarki :D ama çok benziyolar:D bide konuşmaktan ziyade ikisi aynı anda aglıyo:s
Ahaha yanyana yatrin :)) Nasil bir bagirirlar hahaha
öyle oluyo zaten:DD birinin sesine digeride uyanıyo ondan sonra kıyamet kopuyo :d
var valla çok tatlılar :)
Ayşe fenaymış yalnız. :)
asdasd cok can yakarrrr
var 4 senedir ayırt edemiyorum:)
yakın değilsin pek onlara heralde
evet değilim :)
yoksa biyerden sonra bir farklarını bulurdun
aynen
benim çift yumurta ikizim var:) ama benziyoruz
Çoğu benzemez :))
kardeş kadar benziyoruz :)
:)))
Bende ben benim üstümü giyiyo şerefsiz :DD
dövüyormusun arada :D
Yok ya vurulurmu tabi kulağını çekiyom arada :D
biz durmadan boğusuyoz gören kavga edıyor sanıyor o kadar :D
Var.İyiki ikizim yok :D
çok kıskanc olmalısınnnnn :D
Yoo benden birtane daha çekilmez uğraşamam:D
Bende öyle diyormda kendi için cekiliyo cekiliyo
Sen mi kıskanıyorsun yoksa :D
Var. İyi ki ikizim yok diyorum.
senden bitane daha allah korumuş asdasdas
hayır yok keşke olsaudo
*olsaydı :))
Neden o kadar istedn :)
ya çok iyi keşke benimde olsaa
En yakın arkadaşım öyle
Çift yumurta var tek yok
2 Tane sporcu vardı :D
Var tabi.tek de cift de.
var ayırmak zor oluyo :)
Var ya allah ailelerine sabır versin
neden oyle dedin ki gerçi büyütmesi zor ya annem ne çekmişşş
4-5 yakınmalar etrafı birbirine katıyor kızlar :D
kızsa bide vay ailenin haline kıyıpta dövemessinde asdasd
Aynen :D
var evet bir kaç tane ayırt edemiyorum bazen :/
Ne hissedysn mesela birbiriyle tartisrkn falan disardan Nasil gorunuyr :))
Var cok sapsallar :))
asdasdasd
ben kocamı flan karıştrrm ya kötü bir durum :)
bakışından anlarsın ya :)
ahhhaaahaa :) yüzünden tanıyamazsan penisinden tanırsın o kadarda olmaz yani :)
ya gcen otobüse bindm 17-18 lik vardr heralde yaşları.ikiside aynı yaa ikiside sarışın agız burun her noktası aynıı.d.d. karıştırmamak elde değil :)
hahahaha o boylarıda aynıdr yaa :)
aynı aynı :p asdasd
muhabbete bak iğrenç :)
merak etmişsiz söyledim daaa asdasd
Var halime seviniyorum.
Evet var ama ben karıştırmıyorum onları nedense:)
Karsimda oturuyor yaa
vur bikere kafaya :D asdasd
Varlar bayağı da tatlılar :)
yok ya istemezdim benden 1 tane daha:)
Annem ve teyzem.
nasıl bir duygu o 2 tane anne gibi mi
Teyzem yarı anne gibi =) Fakat çok belirgin farklılıkları var. İkizler küçükken karıştırılıyor da, ileriki yıllarda zaman-koşullar onları ayrıştırıyor.
aynen iklim bile etkiliyor
Var bence çok iyi bir kavga olduğu zaman 2 ye 1 :)
Küçükken terör estiriyrdk :))
Var. Çok tatlılar
Dimii küçükler çok şirin olup :))
Abilerm :)
Kavga falan ediyorlar mi
Hayır, çoktan geçtiler o yaşı :D
Bizde geçtik yas olarak ta hala duramyz
:D büyüyn artık
Yas buyuyo da ruhh cocukv:))
nefret ediyorum ALLAH'ım sen affet yarabbim
vardı