Kendine örnek aldığın idolüm dedigin onun hayat felsefesini yaşamak biri var mı?
Hayatım boyunca anne ve babamı örnek aldım. Onlar gibi olmaya çalıştım. Bazen bunda başarılı oldum. Bazen başarısız oldum. Kusursuz kimse yoktur. Umarım zaman icin de o kusurlarımı törpuler daha doğru bir insan olurum...
Kendine örnek aldığın, "idolüm" dediğin biri var mı?
Benim tek idolüm babamdır. Kararlarının arkasında duran hata yapmaktan korkmayan ve toplumun baskılarına boyun eğmeyen yolunu haktan ayırmayan muhteşem bir adam o❤
gunumuzde yok ama Mustafa Kemal Atatürk varken ve butun dunyanın saygı duydugu veya duymak zorunda kaldıgı bırını kim idol olarak gormez ki. ve dusunun ki bu kişi aşağıdaki soze imzasını kazımıstır.