Üvey kız kardeşim? Haksızlık mı yapıyorum?

Annem 4 sene önce babamı ve beni terk etti ve başkasıyla evlendi. Annemin 3 yaşında kızı var, her ne kadar annem görüştürmese de kan bağımız var. Bir gün kardeşimi görmeye gitmiştim, annem bana "Önceki evliliğimi hatırlatacak birşey istemiyorum hayatımda, artık gelme" demişti. Babam da geçen sene başka bir kadınla evlendi. Kadınında 3 yaşında bir kızı var. Annesi de kadar benden uzak tutmaya çalışsada onların yanından kaçıp hep benim yanıma geliyor. Hiç yüz vermesemde, bağırsamda hep yanımda çocuk, umudunu asla yitirmiyor ve onu sevdiğimi sanıyor. Geçende yine ağlattım, annesi marketteydi. Babamda beni azarladı ve gönlünü almamı istedi. Sarıldım, 5dk geçmeden ağlayarak uyudu kucağımda.

Haksızlık mı yapıyorum ben bu çocuğa? Karşılıksız bir şekilde çok seviyor beni. Ama onu seversem kendi kardeşime ihanet etmiş olurum gibime geliyor.
19 yaşımda uğraştığım şeye bak. Akranlarım aşk ilişkileri düşünüyor ben kardeş ilişkileri..
Üvey kız kardeşim? Haksızlık mı yapıyorum?
Cevapla