Annem 4 sene önce babamı ve beni terk etti ve başkasıyla evlendi. Annemin 3 yaşında kızı var, her ne kadar annem görüştürmese de kan bağımız var. Bir gün kardeşimi görmeye gitmiştim, annem bana "Önceki evliliğimi hatırlatacak birşey istemiyorum hayatımda, artık gelme" demişti. Babam da geçen sene başka bir kadınla evlendi. Kadınında 3 yaşında bir kızı var. Annesi de kadar benden uzak tutmaya çalışsada onların yanından kaçıp hep benim yanıma geliyor. Hiç yüz vermesemde, bağırsamda hep yanımda çocuk, umudunu asla yitirmiyor ve onu sevdiğimi sanıyor. Geçende yine ağlattım, annesi marketteydi. Babamda beni azarladı ve gönlünü almamı istedi. Sarıldım, 5dk geçmeden ağlayarak uyudu kucağımda.
Haksızlık mı yapıyorum ben bu çocuğa? Karşılıksız bir şekilde çok seviyor beni. Ama onu seversem kendi kardeşime ihanet etmiş olurum gibime geliyor.
19 yaşımda uğraştığım şeye bak. Akranlarım aşk ilişkileri düşünüyor ben kardeş ilişkileri..
Haksızlık mı yapıyorum ben bu çocuğa? Karşılıksız bir şekilde çok seviyor beni. Ama onu seversem kendi kardeşime ihanet etmiş olurum gibime geliyor.
19 yaşımda uğraştığım şeye bak. Akranlarım aşk ilişkileri düşünüyor ben kardeş ilişkileri..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer