Türk kızlarını neden bu kadar aşağılıyorsunuz?

Çoğu türk erkeği bizi aşağılıyor kisa boylu falan diyor ama boyumuz bizim elimizde olan bir şey değil eğlenmeyi bilmiyor deniyor ama aile yapımiz avrupalilar gibi mi kızını erkekle görünce öldüren babalar var eve geç gelince dayak yiyen kadınlar var bunları neden hiç düşünmüyorsunuz çirkiniz belki bilmiyorum ama güzellik bizim elimizde değil esmer olmak sarışın olamamak bizim elimizde değil çok kalp kırıcı insanlar var bizimde gururumuz var bir erkege bakinca k*sar bakmayinca kezban oluyoruz kendi milletinizi aşağılamak neden hoşunuza gidiyor tabi bunu bütün erkeklere söylemiyorum herkes böyle değil farkındayım ama çoğu neden böyle?
Türk kızlarını neden bu kadar aşağılıyorsunuz?
Cevapla