Merhaba KS çiçeklerim. Karantina sürecinde sıkılmamak için neler yaptınız? Çılgınlıklarınız varmı?
Ben bütün malzemelerden çok güzel görünümlü çok kötü tadı olan pasta gibi birşey yapmıştım. Spora bir süre ara vermiştim ve spor yaptım 3 buçuk saat, fakat şu anlık yürümek için annemin engelli arabasını kullanıyorum evde, zira bacaklarım kollarım karnım omuzlarım yani her yerim et kesti 😀
Ya siz?
Ben bütün malzemelerden çok güzel görünümlü çok kötü tadı olan pasta gibi birşey yapmıştım. Spora bir süre ara vermiştim ve spor yaptım 3 buçuk saat, fakat şu anlık yürümek için annemin engelli arabasını kullanıyorum evde, zira bacaklarım kollarım karnım omuzlarım yani her yerim et kesti 😀
Ya siz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar