HEMEN CEVAPLAR MISINIZ? en yakın arkadaşımla 8 aydır küsüm ne yapmalıyım? ?

12 senelik arkadaşımla tartıştık ve şimdi küsüz ve kavga etme sebebimiz onun doğum günü vardı ben o hafta için de hediye alamayacağımı söyledim çünkü hiç bir yere gitme şansım yoktu ve arkadaşım da
''o gün almıcaksan hiç alma daha iyi '' dedi
ve ben darıldım ardından doğum günü geldi ve ben darılmama rağmen iyi ki doğdun nice mutlu senelere diye mesaj attım o günden sonra bir daha o konuyla ilgili tartıştık ve şu an konuşmuyoruz.
sizce ne yapmalıyım o benim için çok önemli biri yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler.
HEMEN CEVAPLAR MISINIZ? en yakın arkadaşımla 8 aydır küsüm ne yapmalıyım? ?
Cevapla