12 senelik arkadaşımla tartıştık ve şimdi küsüz ve kavga etme sebebimiz onun doğum günü vardı ben o hafta için de hediye alamayacağımı söyledim çünkü hiç bir yere gitme şansım yoktu ve arkadaşım da
''o gün almıcaksan hiç alma daha iyi '' dedi
ve ben darıldım ardından doğum günü geldi ve ben darılmama rağmen iyi ki doğdun nice mutlu senelere diye mesaj attım o günden sonra bir daha o konuyla ilgili tartıştık ve şu an konuşmuyoruz.
sizce ne yapmalıyım o benim için çok önemli biri yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler.
''o gün almıcaksan hiç alma daha iyi '' dedi
ve ben darıldım ardından doğum günü geldi ve ben darılmama rağmen iyi ki doğdun nice mutlu senelere diye mesaj attım o günden sonra bir daha o konuyla ilgili tartıştık ve şu an konuşmuyoruz.
sizce ne yapmalıyım o benim için çok önemli biri yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer