2 aydır evden dışarı çıkmıyorum, psikolojim çok bozuk ne yapmalıyım?

2 aydır evden dışarı çıkmıyorum.Hiç arkadaşım yok, sağlık sorunlarım ve tipimi beğenmediğim için çıkmıyorum dışarı.Hergün aynı saatte aynı odada bütün gün internetteyim hep aynı şeyler.Robotlaştım resmen psikolojim bozuk dayanacak gücüm kalmadı bu hayata :( Daha önce 1 yıl,6 ay,3 ay vs çıkmadığım oldu dışarı. Ne yapmalıyım sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
En son 30 Mart seçimlerde çıktım dışarı o günüde oy kullanmaya gitmicektim zorla çıktım düşünün halimi ağlayamıyorum bile :(
2 aydır evden dışarı çıkmıyorum, psikolojim çok bozuk ne yapmalıyım?
Cevapla