Soru basit, zeka yormuyor... Kankitoşunuz tarafından sağlam bir satışa gelirseniz ihale düzelir mi? Haklar kime devir eder? İşin içine noter katmaya gerek olur mu? Bıram buram kokan, fırından yeni çıkmış dram, entrika, trajedi üçlemesine girilmeli mi?
Arkadaş satışı nasıl bir şeydir? İhaleye girmek gerekir mi?
Arkadaş satışı karaktersizlik göstergesidir. Özgüveni olmayan kişilik yapısı tam oturmamış, derinliği olmayan insanların yapacağı bir hareket. Bunu yapan bir kişi benim için yoktur bundan sonra. Güven mekanizması zedelenen herşey bitmelidir.