Detay: Eşcinsel bireylerin evlenmelerinde bir sakınca var mıdır, varsa nedir? Eşcinsel bireylerin evlat edinmelerinde bir sakınca var mıdır, varsa nedir? Evlenme ve evlat edinme gibi haklardan onlar neden yararlanamıyorlar?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılEşcinsellik ile ilgili sorularda yaptığım yorumlarımdan ötürü çoğu zaman sitedeki homofobiklerle tartıştım.Eşcinsellik hakkında yapılan saçma sapan yorumlardan ötürü rahatsızım.Bunu belirtmek istedim cevap vermeden önce.
Eşcinseller evlenmeli mi... Bu konu hakkında gönlüm ne tam evet ne de tam hayırdan yana.Evet dersem bunu onlarında yaşama hakkına sahip oldukları için derim.Aşk gibi saf bir duyguyu yaşayan iki insandan söz ediyoruz.Eşcinsellerin de bazen kendileri dışında bir şeylerden, gerçek hayattan güç alma ihtiyaçları var.Normal diye adlandırılan o hayatta hissettikleri gibi yaşamaya ihtiyaçları var.Ancak hayır diyen bir yanımda mevcuttu, işte o da Türkiye'de böyle bir eylemin sonucunda o bireylerin zarar göreceğinden eminim.Gözleri kapalı, yüreği kör eli zarar tutan her insanın nişangahı olacaklar, eziyet görecekler.Dışlanmaları, tacize uğramaları, hasta diye adlandırılmaları yetmiyormuş gibi.Tanrının eşcinsel çocuklara koyduğu bir gerçektir kapı ardından sevmeler.Ne yazık ki bu devran daha çok böyle süreceğe benziyor.
Eşcinsel bireyler çocuk edinmeli mi? İşte bu sorunun cevabına tam bir hayır diyebilirim.Çünkü burada işin içine olaydan bağımsız, bireylerden bağımsız bir çocuk etmeni giriyor.Bir eşcinsel çiftin kendielrine ait olmayan bir çocuğu kendi içlerinde büyütmeleri, ihtiyaç duydukları evebeynlik duygusu bu durumda tamamen bencilliğe kayar.Ha şöyle olsaydı o zaman evet diyebilirdim.Toplum tarafından dışlanılmanın olmadığı bir ortam, eşcinsel bireyler ve o eşcinsel bireylere ait bir çocuk.
Kısaca ailesinin yönelimi nedeni ile çevreden zarar görmeyecek ve o aileye ait bir çocuk.İşte o zaman evet diyebilirdim.
Bir yerde bir habere denk gelmiş bunun üzerine eşcinsel bir arkadaşımla kısa bir sohbete girişmiştim.Söylenene göre iki kadının yumurtasından bir bebeğin dünyaya gelmesi imkansız değilmiş, herhangi bir erkeğin katkısı olmadan sadece iki kadının dnası ile.Arkadaşım şu an bunun sadece deney amaçlı olduğunu söylemişti.İlginç değil mi?12 Yorumla- +1 yıl
Söylediğin araştırmanın içeriği aslında kadından sperm, erkekten yumurta üretilmesine dayalı. Bu daha ilginç bence :) Zira iki yumurtadan ya da iki spermden yapmıyorlar bebeği. Birine karşı cinsin özelliğini kazandırarak yapıyorlar bunu. bence bu daha ilginç :) Ben deney olarak sonuç verdiğini fakat şu an siyasal nedenlerden ve etik dışı olduğu düşünülmesi sebebiyle bir hayli tepki çekeceğinden ötürü gizli tutulduğunu okumuştum.
- +1 yıl
Benim okuduğum metinde kadının yumurtasının içine döllenmesi için diğer kadının yumurtasının dnasının aktarılması ve bu şekilde yumurtanın gelişme sağlaması şeklindeydi böylece erkeğin hiç bir şekilde katkı yapmadığı yönündeydi.İnternet ortamında dolaşan haberler farklı anlatımlarla tabi tutulabiliyor.Sizin söylediğiniz yöntem daha gerçekçi, eminim farklı dillerde aynı şeylerden bahsediyoruz.Ben bu yöntemin uygulanmasını isterdim.Eşcinsel bireyler için ne kadar güzel bir umut olurdu.Onların belkide en çok ihtiyaç duydukları şey.
En İyi Cevaplar
+1 yılOlmalı, evet. Ama hala 13 yaşındaki kıza tecavüz eden 26 köpeğin davasının kızın rızası vardı bahanesiyle düştüğü, 8-14 yaş arası çocukların gelin diye dedeleri yaşındaki adamlara satıldığı, evlenme teklif ettim-kabul etmedi diye sevdiği kızın kardeşine tecavüz edip-bıçaklayıp-yakan hayvanların olduğu bir ülkede yaşıyoruz. Daha kadın haklarından bile bahsedemiyoruz kısacası. Görünürde var ama yok...
Eşcinselim ve haliyle eşcinsel haklarını en başta savunacak insanlardanım. Ben de isterim sevdiğim kadınla ülkemde evlenebilmeyi, çoluk çocuk sahibi olabilmeyi. Ama bu ülkede henüz kimse tutup bu haklar için mücadele edebilecek cesarete sahip değil çünkü şu an eşcinsellerin yaşam hakkı bile yok. Trans cinayetleri, oğlu gay olduğu için öldüren babalar, toplum tarafından kabul edilmediği için kendine yenik düşüp intihar eden kardeşlerimiz...
Ha bence devlet adam gibi devlet olsa, baba gibi bir yasa çıkarıp, eşcinsellere hakaret etmek, saldırıda bulunmak hukuken suçtur ve cezası şudur dese, o zaman evet belki birşeyler yoluna girebilir. Ama ne zaman başımıza öyle bir hükümet gelecek de bu yasa çıkabilecek onu bilemiyorum.
Ama ben evliliği, evlat edinmeyi falan da geçtim, herşeyden önce yolda yürürken sevdiğim kadının elini tutabilme hakkımı istiyorum. Eşcinselim dediğim için seks objesi, hasta veya sapık olarak görülmediğim, beni ben olduğum için kabul edebilen ve diğerlerinden özel hayatım dışında hiçbir farkım olmadığını anlayabilecek kapasiteye sahip, eşcinselliğin seksten ibaret olmadığının, bizim de onlar gibi sevdiğimizin, aşık olduğumuzun - aşkın ırk, din, dil, cinsiyet ayrımı yapmadığının bilincinde bir toplumda yaşamak istiyorum.
Bu gerçekleşirse eğer birgün, ha bilmiyorum ben ve benim kuşağım görebilecek mi ama o zaman dediğin şeyler de zaten kendiliğinden olacaktır. İnsanları standardize etmekten vazgeçip, farklı olanı da olduğu gibi sevmeyi öğrendiğimizde değişecek dünya ve o zamana kadar biz sadece boşa konuşuyor olacağız.149 Yorumla- +1 yıl
senin gibi düşünebilenlerin çoğalması en büyük ümidimiz :)
- +1 yıl
''Ama ben evliliği, evlat edinmeyi falan da geçtim, herşeyden önce yolda yürürken sevdiğim kadının elini tutabilme hakkımı istiyorum. Eşcinselim dediğim için seks objesi, hasta veya sapık olarak görülmediğim, beni ben olduğum için kabul edebilen ve diğerlerinden özel hayatım dışında hiçbir farkım olmadığını anlayabilecek kapasiteye sahip, eşcinselliğin seksten ibaret olmadığının, bizim de onlar gibi sevdiğimizin, aşık olduğumuzun - aşkın ırk, din, dil, cinsiyet ayrımı yapmadığının bilincinde bir toplumda yaşamak istiyorum.''
Bu pragraf beni benden aldı diyebilirim.Ağzınıza sağlık, bu değerli kelimeler için. - +1 yıl
Benide benden alıyosunuz madam :*
- +1 yıl
:) balımmm :*******
- +1 yıl
Senin istediğin türkiye değil dünyada ki tek tük Ülkelerde var.
Ülkemizi küçük düşüren yazıları okumaktan bıktım bende... - +1 yıl
pembe nickliyim erkek olma ihtimalim var mı sence? yani en azından trans olmadığıma göre :)
- +1 yıl
Helal rengarenk kardeşim :)
+1 yılBurdaki yorumlar ne kadar bencilce, korkakça ve homofobik. Doğa kanunu, ahlak, hastalık, din... bunların hiçbirinin dayanağı yok.
Din olsa sana ne allahmısın, hastalık desen öyle bişey yok, kı..nızdan hastalık üretmeyin, ahlak desen aç gazate oku (bugünkü gazatede bile eski kocasının bıçakladığı kadını görmezsen bari katlanarak artan çocuklara ve kadınlara yapılan cinsel suçların istatistiğini gör, hüseyin üzmezi hatırla) Doğa kanunları diyen kişilerde kendi doğa kanunlarında yaşıyor herhalde, dünya tepsi gibi düz değildir sürekli aynı yönde giderseniz düşmezsiniz. Kafanızdan uydurduğunuz doğa kanunlarını fantazi kitaplarında satarsınız. İnsanlık eşcinsellik özgür diye yok olacağını düşünüyorsanız sizin de genlerinizde eşcinsellik var demektir.
Eşcinsellerin özgürlüğü nasıl bir tehdit uyandırıyor sizde ki aslında hayatınıza ve özgürlüğünüze o kadar saldırı varken bu kadar net karşı çıkabiliyorsunuz! Batan ne...
Sana ne o onun elini tutmuş, öpmüş, sevmiş ya da sevişmiş.
Sen kendi sevdiğinin elini tutamıyor musun! O mu engel oldu senin sevdiğini sevmene.
Eşcinselliğin ne kadar özgür olduğunu tartışıyorsak eğer heteroseksüel ya da homoseksüel fark etmez, demek ki sen de cinsel olarak kendini özgür hissedemiyorsun.10 Yorumla
+1 yılEn başta eşcinseller bunu sonradan seçmiyorlar. Bu bir seçim değil. Doğuştan gelen bir durum ve çevre buna bana göre anlayışın ağa babasını göstermeli. Aynı şekilde evlat edinme durumuna bir yorum yapacak olursam hem iyi yem de kötü sonuçlar doğabilir. Evlat ediniyorlarsa sorumluluk duyguları artmış ve zaten yeterince koruyucu durumdadırlar. Aynı şekilde çocukların psikolojileri ilerde buna göre ne şekilde şekillenir bilmek imkansız. Yine de bunlara rağmen onların da insan olduklarını ve seçimlerin onlara ait olmadığını göz önünde bulundurmak gerek. Belki biraz uzun yazdım ama şahsi kanaatim böyle. Ve son soruya cevap verecek olursak , çocukların psikolojilerinin zedelenmesi bir yana, toplumun bu tarz "DOĞAL" şeylere "DOĞAÜSTÜ" gibi davranması bu haklardan yararlanamamalarına neden oluyor. Din , kültür vb. de cabası. Orta Doğu gibi bir yerde böyle bir durum zaten önümüzdeki milenyuma kadar söz konusu bile olamaz. Malum geri kalmışlık. Yine de umarım en kısa zamanda bir şekilde insanlar bilinçlenir ve bu duruma anlayışlı olurlar.
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
42
Cevap
37Cevap
tc anayasasına göre ve medeni kanuna göre yasal hakkıdır aslında ama buna izin verilmiyor bu anayasanın 10uncu maddesindeki eşitlik ilkesine aykırıdır...cinsiyet değiştirmeyi hak veriyor medeni kanunda ama evlenmelerine izin vermiyor işte bu hukuksal bir çelişki..
23 Yorumla- +1 yıl
Bizim hukukumuzda evliliğin tanımı yok. Evlilik doğası gereği zaten erkekle kadın arasında olur fikrinden hareketle doğmuş kanunlar. Ayrıca bizim medeni kanunumuz İsviçre medeni kanunundan alıntılanmıştır. Yani ülkeye çamur atmayın, bu olay Avrupa'da da böyle.
+1 yılTabi ki de bu haklara ihtiyacı var insanların sonuçta herkesin kendi kararı ve evet eşcinseller genelde çocuklara fazla düşkün kişiler oluyorlar o yüzden evlat edinmeleri gerekir. Ama bu toplumun çocukları o çocukları dışlar bunu da biliyoruz sonuçta.
40 Yorumla
+1 yılmillet cocugun psikolojisi bozulacak vs demis ya cok güldüm. ccugun psikolojisi escinsel bir ailesi oldugu icin degil, "cocugun psikolojisi ne olacak" diyenler tarafindan dislanip alay edildigi icin bozulur.
gayet evlenip evlat edinebilirler sorun onlarda degil sorun ahlak elden gidiyor diye yirtinip duran ahlaksizlarda.40 Yorumla
+1 yılne zararları var ki size evlat edinmek istiyorlarsa sevdiklerindendir o çocukları ne anne babalar var sokağa gönderip dilendiren evlat edinilmeseler kaldıkları yerde köpek muammelesi görücekler varsın sorun iki babaları olsun ya da anne mutlu olmaları daha önemli çocukların evlenseler ne sıkıntı olucak ya da kendi hallerinde yasıycaklar işte
20 Yorumla
+1 yılÖncelikle bu soruyu sorduğunuz için teşekkürler, bence eşcinsel bireylerde en az heteroseksüel bireyler kadar normaller.Kimse kimsenin beğenilerine, hoşlantılarına laf edemez, engel koyamaz diye düşünüyorum. İnanç özgürlüğü, düşünce özgürlüğü varsa eğer bir ülkede o zaman eşcinsel haklarının da çoğaltılması gerektiğini düşünüyorum.İki eşcinselin evlenmesinde, evlat sahibi olmasında hiç bir engel olamaz, olmamalı.
20 Yorumla
+1 yılAşk aşktır. Ne zaman aşık olacağımızı seçemediğimiz gibi kime aşık olacağımızı da seçemiyoruz. Eşcinsellik bir seçim değil yönelimdir. Ellerinde olmayan bir durum için insanları cezalandırmak caniliktir. heteroseksüellerin sahip olduğu her hakka homoseksüellerde sahip olmalıdır.
10 Yorumla
+1 yılMüslüman bir ülke olduğumuz için. Bizde böyle şeyler yasak ve günah. Ama bence saçma evlenip çocuk evlat edinebilirler sonuçta bu onların tercihi değil tamamen hormanal. Bazıları ameliyat olmalı diyolar ama duyguların, hormonların önüne ne kadar geçer meçhul..
10 Yorumlamüslümanız böle şeyler olmaz... bizler 5 6 yaşında çocuklara tecavüz ederiz, 70 lik dedelerin koynuna 9 yaşında kızı sokarız. köydeki eşeklere, hayvanlara tecavüz ederiz.. ama eşcinsel evlilikler ahlakımızı bozar
40 YorumlaEscinsel bireyerin evliligi konusunda hicbir on yargim yok. Cunku kendilerjni oyle mutlu hissediyorlar bunu ellerinden almanin bir luzumu yok. Ancak ayni dusunceyi evlat edinme konusunda gosteremeyecegim. Cunku o bir cocugun hem anneye hemde babaya ihtiyaci var. Escinsel ciftlerin evlat edindikleri cocuklara bu sevgiyi verebileceklerini dusunemiyorum.
10 Yorumla
+1 yılEvlenme kararı almak insanların en doğal hakkı değil midir?
Sosyolojik boyutu umurumda değil, insanlar bunu sindirmek zorunda çünkü kimsenin yaşamı üzerinde baskı kurmaya hakkımız yok.Bireysel özgürlük önemli , o insanlar katil değil, hırsız değil.Aksine estetik algıları çok daha gelişmiş , sorgulayan insanlar. Bu arada vaktiyle tarihe damgasını vurmuş olan ünlü sanatçıların , düşünürlerin eşcinsel olduğunu hatırlatmadan geçmeyelim.10 YorumlaO kadar hoşgörülü değilim.Birbirleri ile her haltı yapsınlar ama küçük bir çocuğun aklını bulandırmasınlar.Şimdi biri der ki ee avrupa da amerikada var.Yemişim elin gavurunun aile sistemini.Ben Türk örf ve adetlerine göre büyütülsün isterim bir dişi bir erkek olucak anne baba dediğin.Öyle erkek erkeğe kadın kadına evlenip çocuk yetiştirmek aile olduk demek olmaz olsun.
40 YorumlaBana ne kadar garip gelsede evet isterdim sonuçta onlarında bir yaşamları ve görüşleri var. Toplumun tepkilerinden dolayı davranışlarını kısıtlamak zorunda kalıyorlar. Herkesin Sonuçta özgürce yaşama hakkı vardır ve biz bunu toplum olarak kısıtlıyoruz.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBir soruda kadınlar ve erkeklerin eşitliğine değinmiştiniz. Şimdi ise eşcinselliğe. Burada bu soruları görmek gerçekten güzel:)
Elbette evlenme hakları olmalı. Sırf üremiyorlar diye, bunu bir ''iktidar / güç'' olarak görenler tarafından "tehlike" olarak algılanmaları çok zavallıca ne yazık ki..30 Yorumla
+1 yılşu an bu haklara sahip olmamaları lazım bencede bu ülke şu an bunu kaldıramaz
12 Yorumla- +1 yıl
Şu an kaldırmaz diye yapılmaması en geçersiz bahane, bugün için değiştirmeye çalışmadığın şey hiçbir zaman gerçekleşmez. Atatürk' ün gerçekleştirdiği devrimler de eşcinsel haklarından çok daha zor kaldırabileceği devrimlerdi.
+1 yılYabancı ülkelerde bile eşcinsellerin birlikteliğine evlilik denmiyor. Bunun yerine "medeni birliktelik" gibi terimler kullanılıyor. Eşcinsellerin birlikte yaşamasına da zaten karışan yok. Bana göre devlet eşcinselleri diğer insanlardan korumalı ama eşcinselliği teşvik edenleri de cezalandırmalı.
Evlat edinme konusu da sıkıntılı. Evlat edinilen birey he zaman çocuk kalmayacak. İki tane anne ya da iki tane babaya sahip mi olacak o çocukcağız.
Yani kısaca olmamalı.00 YorumlaSahip olmalarini isterdim tabi tercih meselesi buna kimse karisamaz ve eminim evlat edinme sanslari olsa ulkemizde çoğu anne babadan daha iyi bakarlar
30 Yorumlatürkiyede eşcinsel yaşam sürdürmek çok zordur diye düşünüyorum. ebeveyn olmak isteyecek muhtemel eşcinseller zaten fazlasıyla yoğun psikolojik harp içinde olurlar diye tahmin ediyorum. evlat edinmeleri serbest olabilir fakat güzel bir psikolojik taramadan sonra izin verilmeli.
02 Yorumlakimseyi yadırgamamak gerek her ne kadar söylediğim şeye inanmasam da türkiye özgür bir ülke en azından öyle olmalı... bu arada eşcinsellik ister erkekler için olsun ister kadılar için kendi tercihi değil ve eğer bu sitede de varsa öyle bireyler sizlerden anlayış göstermeyenler adına özür diliyorum... ve evet benim sahip olduğum her hakka sahip olmamalılar
04 Yorumla- +1 yıl
Türkiye' nin ne kadar özgür olduğunu sen ben ve Türkiye' de yaşayan diğerleri belirliyor. Sen özgür olmalı dedikten sonra "ve evet benim sahip olduğum her hakka sahip olmamalılar" demen özgür olmamalılar demen anlamına gelmiyor mu! Söylediklerinde tutarlılık olmaması arkadaşın sorusunu anlaşılır kılıyor.
Gizli Üye(36-45)+1 yılKesinlikle hayır. Eşcinsel birinin bu toplumda normal bir hayat sürebilmesi imkansız. Normal bir aile olamayacak bir çiftin evlat edinmesi asla kabul edilemez. Eşcinselliğin normal bir cinsel eğilimmiş gibi gösterilmesinden nefret ediyorum. Bu normal bir şey değil. Sağlıklı bir davranış değil asla kabul edilemez. Avrupa bile bunu hazmedemedi.
10 YorumlaEvlenme kısmına bir şey diyemeyeceğim, kendi seçimleridir.
Ama evlat edinme konusuna çocuk açısından karşıyım.
Toplum içerisinde çocuk git gide dışlanacak, dalga geçilecek.
Aklı ermeye başladı mı sorgulamaya başlayacak.10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvet bu hakka sahip olmaları lazım fakat bunun icin bir sürü adım atılması lazım ülkede.
16 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılEscinsellerin mahkemeye basvurarak haklarini istemesi lazim bir aralar bu konuyu arastirmistim
Cevap sahibi+1 yılYasa icin basvurulmasi lazim suanda escinsellerin haklarini savunan sivil toplum orgutlerinden baska hic birsey yok
Cevap sahibi+1 yılDestek oluyoruz zaten escinsellere destek olan sivil toplum kuruluslari bir kac solcu grup var
Evlenip istedikleri gibi yaşayabilirler ancak evlat edinme konusu bence olmamalı. Çünkü ne olursa olsun çocuk doğal bir psikolojik gelişim geçirmeyecektir. 2 tane anne ya da 2 tane baba gibi. Yatak odasında ne yaptıklarından tutun benim neden babam yok neden annem yok gibi basit ancak derin sorunlar her çocuğun başa çıkabileceği türden şeyler değil.
00 YorumlaEvet herkes istediğini yapmalı artık insanların cinselliğine bile karışır olmuş devlet. İnsanların hayatı ve tercihleri
20 Yorumlainsanlar istedikleri gibi takılsınlar, bence sıkıntı yok.
10 Yorumlaislam ülkeleri bu konuda daha tutucu olduğu için, eşcinsel evlilikler kolay kolay kabul görmez, lut ve pompeii kavimlerine istinaden yazıyorum bu durum sapkınlık olarak geçiyor.hem evlense çocuk olmayacak, evlatlık alınsa o çocukdaki psikoloji bozulur, iki erkek hangisine anne hangisine baba diyecek.
112 Yorumla- +1 yıl
1.insan anne baba olmak için evlenir, çocuk anne (baba) demyecekse , amca (dayı), teyze (hala) bunları yeğenleride diyor, çocuk evlatlık isminle hitap ederse niye evlatlık alınır o babalık duygusunu yaşamıyorsan ne gerek var.kendi düşüncem bu.
2.Türkiye laik devlet olsada, halkın dini islam, diğer dinlerde azınlıkda olsa da, temel islam ve sunni.Devlet bunu kanun olarak kabul etsede, halk, toplum kabul etmez.Namus, töre, zenne, trans cinayetlerine bakarsan bu toplum eşcinselliği kolay kolay kabul etmez, dinde günah, ahlaki yönden sapıklık.Çoğu eşcinsel toplum baskısı korkusu yüzünden psikolojik yardım, hormon ilaçlar kullanıyor.Türkiye ne zaman ay'a insan gönderse belki o zaman bu kabul görür. - +1 yıl
1.şuan değil, geçmiş zamanda bile toplum sağlıklı değildi, gün yüzüne çıkmasa bile toplum sağlıklı değil çarpık ilişkilere daha çok meyl ediyor, misal ensest, reşit olmayan ve s.
2.cinsel yönelim kadın erkek arasında olur, doğası budur, bir birilerini tamamlarlar.ahlaki yönü bunu çarpıklaşdırmak.misal karın sana helal kızınsa haram , sen kızınada cinsel yönelim duyuyorsan bu ahlaki sapkınlıkdır, ya da eşinin kardeşi, akrabası ve s. bu sadece misal fazla takılma.
eşcinsellik hormon bozukluğu olsada çoğu insan hastalık sanıyor dışlıyor, ahlaksızlık olarak görüyor, bunun ne kadar doğru ya da ne kadar yanlış olduğu insanlara anlatılmalı. - +1 yıl
ben orada dini konuşmadım insani ahlakı dedim. Bilim anca kendini tokatlar, bilim yapay inek yapmışdı canlı inekde ne varsa birebir kopya süt yapımı için elde ettikleri sadece yeşil su oldu.Var olan yumurtalık ve spermler kopyalanarak çocuk yaptılar , daha yok yerden yumurtalık sperm üretemediler , zıt hayvanları kullanarak yeni kusurlu hayvanlar yarattılar fakat yok yerden bir canlı yaratamadılar , dediğim gibi bilim sadece var olanı kullanıyor, yaratamıyor.günaydın
- +1 yıl
1.haramı dine bağaman kapasiteni gösterir, bilim sen git karın yetmez sülaleni sıraya dizmi diyor :/ şakamısın sen
2.bilim ilaç üretiyor temelde yine daha önce yaratılanı kullanıyor misal serum glikoz temeli şeker , şekerde şeker kamışı, ya da pancardan alınır, bak gördünmü bilimin ilaçları üretirken bile var olanı kullanıyor (not:annem hemşire ilaçları bana öğretme) - +1 yıl
5 yaşında ne demek , haramı ben karın sana helal kızınsa haram bunda yazdım, okumuyorsun cümleyi bir bütün olarak hangi amaçla yazıldığını anlamak yerine tek bir sözü alıp teori yaratıyorsun buda düşünme kapasiteni gösterir, bilim yazdığım olayı mantıklı kabul ediyorsa sen biliminle devam et.saygılar.
Olmamalı bizim ülkemiz bunu kaldırabilecek düzeyde değil çoğunluğun müslüman olduğu bir ülkede yaşıyoruz dinimizce yasak olduğu açık bir dille ifade ediliyor. Ama ülkenin kültürel seviyesini göz önünde bulundurmayacak olursak herkes istediğini yaşayabilir özgür bir devlette yaşıyorsak eğer eşcinsellikte bir tercihtir ve saygı gösterilmesi gerekir.
03 Yorumla- +1 yıl
Ben kendi fikrimi açıkça dile getirdim. Ama yaşadığımız ülkeye bakacak olursak buna hazır bir ülke değiliz ben demiyorumki ilişkilerini yaşamasınlar; yaşasınlar fakat yasal olması uygun değil. Birçok ailenin bölünmesiyle birlikte toplumdanda soyutlanacaklar. Ülkemize baktığımızda kozmopolit olmayan yerlerde hangi aile kabullenebilir bunu? Birçoğu kabullenemz bu bizim için bir çözümden çok sorun haline gelir. Etrafımda yaşananlardan bu kanıya varıyorum arkadaşım eşcinsel ve bir ilişki içerisinde bunu ailesi öğrendiğinde evlatlıktan red davası açtı. Çocuğun hayatı paramparça. Umarım anlatabilmişimdir.
+1 yılevlenmelerine bişey diyemem ancak çocuğumun öyle bir yere evlat olarak verilmesini pek istemezdim.gerçi bu kişiye bağlı bir olay belki orada daha mutlu da olabilirdi.zor bir soru gerçekten bilmiyorum
03 Yorumla- +1 yıl
kendi arkadaşlarının annesi ve babası varken o çocuğun öyle bir şansı olmayacak.insanlar o çocuğa (tıpkı ailesine baktıkları gibi) garip gözle bakacak.kendisiyle dalga geçilecek.tabiki eşcinsel insanlar bu tür baskıya maruz kalıyorlar, ancak o insanlar bunu göze alıyorlar birlikte olmadan önce, ve buna uygun yaşamayı birbirlerine destek olarak öğrenebiliyorlar.ama aynı iradeyi küçük bir çocuğun gösterebileceğini sanmıyorum.o kadar küçük yaşta bu tür problemlerle kkarşılaşmasının onun psikolojisini derinden etkileyeceğini düşünüyorum.o yüzden çocuğumun iyiliği için böyle bir aileye evlatlık vermezdim
+1 yılAcikca durust olmak gerekirse benim fikrim oncelikle belirtiyim kimseyi yargilamiyorum benim fikrim evlenebilirler bir sakinca yok ama evlat edinme konusunu cocuk acisindan saglikli bulmuyorum dogrusu anne sefkatini veya baba otoritesinden birisi eksik kalicak yani tam anlatamadim ama boyle dusunuyorum
110 Yorumla- +1 yıl
Ben saglikli oldum evet
- +1 yıl
Avrupa amerika rahat rahat seks yapabiliyor neden tecavuz etsinler ki diycem ama haber okudugum icin amerika da avrupa da kendi cocuklarina bile tecavuz eden insanlar var Turkiye de yok demiyorum ama emin ol onlar kadar sapik degiliz
- +1 yıl
Butun Avrupayi gezip gordun sanirim
- +1 yıl
Helal bee
- +1 yıl
Yook zaten genel olarak konusmaya bakilinca sorulari sen soruyorsun
+1 yılEvlenirlerse evlensinler onların tercihi fakat evlat edinmelerine karşıyım. O çocuk ileride bunu kaldıramazsa ne olacak? Kendinize istediğinizi yapın ama o çocugun hayatına değil.
01 Yorumla
+1 yılBen karşı değilim ama çocuk işi sakat ya ama sonuçta kötülememde eş cinsel olmaz, doğulur bana göre hayvanlarda bile eş cinsellik var.
00 Yorumla
+1 yılKarışmam yani ne olursa olsun eşcinsellere karşıydım fakat sonradan öğrendim ki eş cinsel doğulur yani hayvanlarda bile eş cinsel var.
00 Yorumla
+1 yılİsterim, ancak evlat edinme konusu biraz zor -özellikle Türkiye gibi bir ülkede-
01 Yorumlaher ne kadar tuhaf gelsede
muhalefet değilim bu konuya
olabilir diyorum10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılkesinlikle olmamalı nedir bu ya kadın-erkek ilişkisi bitti de eşcinsellerin evliliği kaldı Allah lanet edilen bir topluluk, lut kavmi neden helak oldu ya da sem'ud kavmi. nedir bu ya dini kavramları geçtim nasıl insanlıktır bu ya? kesinlikle bizim adetlerimize dinimize yaşantımıza uygun değildir. zaten uygun bişi olsaydı biyolojik olarak evlat sahibi olabilirlerdi, doğa kabul etmiyor yaa..
14 Yorumla- +1 yıl
kısır insanlar da biyolojik olarak çocuk sahibi olamıyorlar, sana göre onların da evlenmemeleri gerekir. Bence sen evlenme ve çocuk yapma, topluma zararlı bir evlat yetiştirirsin bu zihniyetle. Bu arada herkes o mitolojik hikayelere inanmıyor, lut kavmiymiş sem'ud kavmiymiş... Hollanda halkı neden helak olmadı bugüne kadar? Geçiniz.
Cevap sahibi+1 yılrabbim bana sizin gibi dinsiz bir evlat nasip etmesin inşallah. ben evladımı inşallah islama uygun yetiştircem mitolaoji dediğiniz şeylerin kalıntılarının hepsi var. evet allah helak etmiyor şuanda ama ahir zamandayız o helakında zamanı gelecek. firavunlaşmış insanlarda son anda imanı yeis edecekler. başkasının hayatı beni ilgilendirmez ama ben çevremde bu tarz insanlar görmekten korkarım benim dinim bana senin dinin sanadır yani deyeceğim o ki madem ortaya bir görüş attın cevabım seninkiyle aynı olmuyor diye ne hiddetleniyorsun ki? çünkü sizin korkunuz dini kabullenmek.. allah size iman nasip eder birgün ama nasibinizde tercihinizde yoksa da topluma zarar vermekten alı koysun anca kalbimle duamla imansız inançsızlara buğuz ederim..
+1 yılŞu Soruyu İrana Ait KS de Sorsaydın şu an Gözaltındaydın :)
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvet isterdim bazen rahatsız olurdum heralde ama herkes istediğini yapabilmeli. Sadece sokak ortasında öpüşme gibi durumların olmasını istemezdim açıkcası.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKabul etme ihtimalleri varsa büyük ihtimal o gün kıyamete bir kaç gün kalasıya bir gün olurdu. İster miydin diye sorarsan kesinlikle istemezdim. Neden mi? Ne sağlık açısından, ne biyolojik ne psikolojik açıdan böyle bir durumun meşrulaştırılması doğru değil ayrıca ahlak, kültür ve inancımıza ters. Geçmişte eş cinsel bir insan ile Peygamberimizin bir diyaloğu olmuştur, onu okumanızı tavsiye ederim Müslümansanız... Müslüman değilseniz bile okuyun.
01 YorumlaToplumumuz buna hazır değil. Şuanlık böyle bir hakka sahip olmalarını istemezdim.
05 Yorumla- +1 yıl
Sen toplumu oluşturan bir bireysin. Önce toplum hazır değil deyip ben istemezdim demek topu taça atmaktan başka bişey değil.
+1 yılben istemezdim neden evlensinler saçma bu bir hastalık moruk damacanaya tecavuz hayvana tecavüz eden insanlar var aynı durum bana göre
013 Yorumla- +1 yıl
insan vücudu veya beynin işleyişinde rütin işleyen düzenlerin standart prosesinde sapmalar olursa ve bu durum düşünsel nitelikte ise hastalıktır , bu standart cinsel ilişki birincil amaç olarak üremeyi hedef alır. yan amaç olan cinsel zevktir eğer durum tam tersi ise bu sapmadır
- +1 yıl
atıpkı anal ilişki gibi bunlar hep sapma yollardır ve genel olarak toplumda haz önplana ne alanda olursa olsun geldiğinde sorunlar çıkar mesela yiyecek konusunda obezite , anoreksiya veya kontrolsüz yapılan estetik ameliyatları , uyuşturucu bağımlılığı aslına bakar bunların hepsi psikohormonal nedenlerdendir
- +1 yıl
hastalık sağlıklı işleyişin zarara uğraması durumudur , eğer durum psikolojik ise ruh sağlığı bozuktur.
- +1 yıl
burada tecavüzden ziyade cinsel istek varlığına dikkat etmek lazım tecavüzcü eşcinsellerde olabilir bu ayrı bir inceleme konusu adam hayvana cinsel arzuda bulunduğu veya şişme objelere cinsel arzuda bulunduğu bir dünyada yaşıyoruz ve bu durum bana göre normal değil aynı şekilde anal ilişkide normal değil eğer normal neye göre kime göre diye soruyor olursan ben mantığa göre derim cinselliğin birincil amacı üremek , yemek yemenin beslenmek , para kazanmanın hayatı devam ettirebilmek ,
- +1 yıl
ve bu saydıklarımın hepsi ek olarak insana haz verir eğer hazzı birincil kefeye sokarsan terazi şaşar işte bu durum sağlıksız durumdur ve tamamen mantıklıdır.
- +1 yıl
Diğer konu hastalık için : ''sağlıklı işleyişin zarara uğraması durumudur'' demişsin. Eşcinseller biyolojik olarak hiçbir sıkıntı yaşamadan sağlıklı bir şekilde organizmalarının yaşamını devam ettirebiliyorlar. Kanser ya da aids gibi bir şey söyleyeceksin ki organizmanın bütünlüğünü bozsun. İkinci olarak psikolojik rahatsızlık 1- Kişi yine kendi bütünlüğüne zarar veriyorsa hastalık olarak kabul edilir. Eşcinsellere yapılan baskılar ortadan kalksa, onlar da tıpkı heteroseksüeller gibi sağlıklı ve mutlu bir yaşama başlayabilirler. Sanırım sen homofobiksin.
- +1 yıl
ben biyolojik hastalıktan bahsetmedim ruh sağlığı ayrıca anal ilişkinin ne kadar fiziksel soruna yol açtığını bilmenizi umuyorum , sonucunda dıştan gelen etkilerle doğal süreçten farklı bir şekilde genişleme oluyor bu durumun bazı problemleri zamanla beraberinde getirdiğini bilenler bilir veya küçük bir araştırma ile sizde görürsünüz , "eşcinsellere yapılan baskılar ortadan kalksa, onlar da tıpkı heteroseksüeller gibi sağlıklı ve mutlu bir yaşama başlayabilirler." haklısınız aynı şekilde herhangi bir toplum tarafından anormal karşılanan davranış şekilleri içinde aynısı söylenebilir mesela "tabu" adlı belgesel serisi var orda bu konu inceleniyor
- +1 yıl
hazzın insan yaşamını devam ettirebilmek için kilit nokta olduğu kesin keza hayvanlardada durum bu şekildedir ancak insan hayvanlardan farklı olarak beyinlerinde kortex tabakasına sahiptir buda ileriye dönük düşünme gibi aktivitelere sebeb olan mekanizmadır yani insan kısa vadede zevk aldığı bir konunun uzun vadede sıkıntılar yaratacağını veya acı çekerek sonunda daha kapsanlı bir mutluluğa erişeceğini görebilir ders çalışmak sıkıcı gelsede geleceği için ders çalışır mesela yani insan açısından hayvanlardaki gibi tekil haz mekanizmasından bahsetmek pekte doğru olmaz olaylar daha karmaşıktır her ne kadar uzun vadede amaç haz olsa bile
- +1 yıl
ben homofobik değilim kişinin kendi sorunudur ancak bu durumdan iğrendiğimi söylemek benim için yanlış olmaz , kısırların sorunu yaratılış şekline aykırılık değil zaten cinsel haz cinsel ilişkiden önce gelişiyor mast vs ancak eşcinsellik dediğim gibi insanın üreme şekline aykırı sadece anlık haz için uzun vadede amaçsız kalıp olarak sırf cinsel tatmin olduğu için hayvanlarla veya cansız nesnelerle yapılan cinsel ilişki kadar içi boş bir durum
- +1 yıl
Eşcinsellik binyıllardır varolan bir şey, anal seks de öyle. Kaldı ki eşcinseller sadece erkekler değil, kafanızı anal sekse takmışsınız. Anal seks heteroseksüellerinde yaşadığı bir seks türüdür, ben daha ölen duymadım anal seks yüzünden, o bölgeye zarar veriyorlarsa da bunu bilinçsizce yaptıkları içindir. Gerekli hijyenik önlemler alındığında tıbbi açıdan hiçbir sakıncası da yoktur. Bu arada eşcinsellerin sadece bedensel haz için birlikte oldukları da nereden çıktı? Onlar da birbirlerine aşık oluyorlar, duygusal paylaşımlar yaşıyorlar, sevişiyorlarsa da sevişiyorlar bu onları ilgilendirir. 2 insan arasındaki ilişkiyi 1 insan 1 hayvan ya da 1 insan 1 nesne arasındaki ilişkiye hiçbir türlü benzetemezsiniz, sen bunda ısrar ediyorsan et, ama oldukça saçma bir şeyin üzerinde ısrar ettiğini de bilmeni isterim. Ortada 'rıza' var. Hayvan- insan, nesne-insan ikiliklerinde rıza yoktur dayatma vardır, bir düşün derim üstüne.
+1 yılevlenmelerinide evlat edinmelerinide istemem özelikle evlat edinmelerine şiddetle karşıyım her yorumunda sakıncası nedir demişsin her ruh farklıdır senin kaldırabilceğini başka biri kaldıramayabilir.pskoloji çok farklı bişey
12 Yorumla- +1 yıl
dinen doğru olmayan bir şeyi bn nasıl kabul ederim
Gizli Üye(30-35)+1 yılHayır istemem. Çocukların psikolojisini bozmasınlar.
01 Yorumlaerkekmiş gibi görünüp kadın gibi davranmaları çocuğun gelişimi açısından doğru bulmuyorum.
03 Yorumla
+1 yılUlan sabah "ALLAh yok" diye haykırıyodn... Akşam gaylerle kafayı bozdun.. La bir sakin ol..Sonra dövünce niye dövdü oluyo...
00 YorumlaOlmamalı kesinlikle. Bir çocuğun bir anneye ve bir babaya ihtiyacı vardır, 2 anneye veya 2 babaya değil.
111 Yorumla- +1 yıl
Farklı düşüncelere saygı duyarım, insanların doğuşta eşcinsel eğlimleri olabilir ve eşcinsel ilişki yaşayabilirler en doğal hakkıdır ama çocuk konusunda olmamalı bence.
Etik kurallara aykırı bence, doğaya ters düşen bişey bu bir bebeğin dünyaya gelmesi için spermle yumurtaya yani iki farklı cinse ihtiyaç vardır sonuçta... Ben bu tür şeylerin çocuğun psikolojisini bozabileceğimi düşünüyorum, kim lezbiyen veya gay bir çiftin çocuğu olmak ister ki?
Farklı düşüncelere saygı derken etik kurallar da bozulmamalı... - +1 yıl
Önemli olan ebeveynlerin barışçıl olmaları ve çocuğa sevgiyle, ilgiyle yaklaşmaları değil midir? Heteroseksüel çiftlerin çocuklarını da görüyoruz, bir dolu psikopat var ülkede. Bence bu durumun ebeveynlerin cinsel yönelimleriyle hiçbir ilgisi yok. Senin dediğine göre -sperm yumurta vs- kısır heteroseksüel çiftler de çocuk sahibi olmamalı, onlar da çocuk yapamıyor. Demek ki sadece çocuk yapabilme yeteneğine sahip olanlar evlatlık edinme hakkına sahiptir gibi bir şey diyemeyiz.
- +1 yıl
Demek istediğim kısırlık vs. değil. Doğanın kanunlarına ters düşüyor demek istedim açık olmak gerekirse eşcinsel kişilerin tedavi edilip heteroseksüel olması kanaatindeyin, çünkü doğanın kanununa ters düşmek hastalıktır bana göre.
Ama tedavi olmak istemezlerse ve bu durumdan mutlularsa ilişkilerini yaşayabilmeliler ama iş çocuk sahibi olmaya kadar gitmemeli bence. Demek istediğim çocuk ailesinden dolayı utanç duyabilir, doğanın kanunlarına ters düşen bir evliliğe ait olmak herkesi rahatsız eder bana göre nitekim ben de böyle bir çiftin çocuğu olmayı asla istemedim. - +1 yıl
Eşcinsellik binyıllardır olan birşey. Diğer canlılarda da görülüyor, demek ki doğanın kanununda var. Bu arada tedavisi de yok, seni tedavi ederek nasıl ki eşcinsel yapamazlar onları da tedavi ederek heteroseksüel yapamıyorlar. Ki tıp literatüründe hastalık olarak da kabul edilmiyor.
- +1 yıl
Bunu bilmiyordum bak. Tedavisinin hiç olmadığını ve diğer canlılarda da görüldüğünü.
Ama yine de topluma çok ters düşüyor işte ki ben toplumu hiç takmayan biriyim ama bu konuda takıldım işte... Böyle bir şey bir çocuk için utanç kaynağı olur diye tahmin ediyorum, özellikle Türkiye gibi bir ülkede.
tedavi görmeleri teşvik edilmeli, sonuçta bu bir rahatsızlıktır
39 Yorumla- +1 yıl
tarihin her döneminde bu tarz insanlar olmuş, cinsellik eğilimleri kendi cinslerine karşı olan ve bir şekilde yok sayılmışlar veya alenen yaşamışlar, bunun bir psikolojik bir hastalık olduğunu değiştirmez, depresyonu kabul ediyorsa insanlar bunu da kabul etmeli ve tedavi olmalarını sağlamalı, tercihlerini değiştirmek şu bu değil amaç, duygularını kontrol etmelerini sağlama ve zaten tercihleride doğru değil.
- +1 yıl
Rahatsızlık değil genetik bir faktördür.Ezber cümleler kurmayın lütfen.
Bence hakları olmalı.
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılhayır müslüman ülkesinde böyle şeyler olamaz.Normal ve doğru olarak görülüp yansıtılamaz.
10 Yorumlaoldu çocukların psikolojisi mi bozulsun kat'iyyen olmaz
17 YorumlaHayır istemem. Bunu normal karşılamak, kıyamet alametidir. Herkes olması gerektiği gibi davransın.
12 Yorumla- +1 yıl
Kıyamet alameti, ahah.
escınsel ınsanların evlat sahıp olmasına karsıyım hele evlat edınmesıne, yok oyle bır dunya!
01 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılUlan evlenmek neyse kagıt üstünde de evlat edinme neymiş koptum ya millet de anlamamış hazır değiliz felan demiş Hazır olsan ne olacak Eşcinsel diyor adam
015 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılEşcinsel nasıl çocuk yapsın her yönden fake :D
Cevap sahibi+1 yılsence mesela bir insanın diğerinin makatına aleti sokması ve çıkardığında
kap kara p*k oldugunu görmesi ne kadar sağlıklı bu ortamda yetişen insan ne kadar sağlıklı olabilir.
Direk öldürücü hastalıkların ortaya çıkmasının nedeni
EĞer denersen ki denediğini sanmıyorum.Erkeğe öyle girersen aletin üstünde kırmızı benekler görürsün ölü gibi yatar çallışmaz soluğu hastanede alırsın doktorun tepkisi aynen şu olur:
Olm ne yapıyon sen ölmek mi istiyorsun arkadan giriyorsun der.
İnsanın kimyasına ters birşey zaten çiko- +1 yıl
1-Dünya tıp literatüründe eşcinsellik hastalık olarak kabul edilmiyor.
2- Sen sanırım ebeveynlerinin çiftleşmesine şahit oluyorsun, bence bu durumu sorgulamalısın.
3- Anal seks heteroseksüel çiftlerin de yaşadığı bir seks türüdür. Gerekli temizliklikler yapıldığında bok falan görmezsin, son derecede haz alırsın.
4-Öldürücü hastalıkların ortaya çıkmasının nedeni eşcinsellik değildir, seni iyi kandırmışlar. Biraz bilimsel gelişmeleri takip et.
Cevap sahibi+1 yılha ha ha kopacam
1) Uluslararası Hastalıklar Sınıflandırması"ndan 1 Ocak 1993 tarihinde çıktı
Çin Psikiyatri Kurumu,2001’de çıkardı.Onlar listeden çıkardı diye hastalık olmaktan çıkmıyor.
2) ebeveynlerinin çiftleşmesine şahit oluyorsun diye nereden hangi delille uyduruyorsun
3) Anal seks heteroseksüel çiftler yaşadı diye normal mi oluyor o da sağlıksız
4) Sırf böyle bir seks yaşayıp aradan süreler geçtikten sonra cinsel bölgesinde kırmızı benekler ve cinsel anlamda sönüklük yaşayan insanlara doktorun :"ölmek mi istiyorsun sen" demesini biliyorum
5) Biz bilimi direkmen yaşayarak öğrenenlerleyiz sen biraz aklını kullan
Bok yolu diyoruz Seni Hasta eden b*k değil oradaki bakteri
HIV senin nerenden giriyorsa o bakterilerde senin oralarına bulaşıyor.
Cevap sahibi+1 yılayrıca Türk silahlı kuvvetleri eşcinselliği psikosomatik bozukluk olarak kabul ediyor.
- +1 yıl
1) Bilim bunu hastalık olarak tanımlamayı bıraktı ama sen bırakmadın diye hastalık olacak ha? hahahaha
2) Sen dedin ya aleti makata sokuyorlar bok falan çıkıyormuş, çocuk böyle bir ortamda mı büyüyecekmiş vs. oradan çıkarttım.
3) Anal seks gerekli önlemler alındığında sağlıksız değildir. Sana mı güveneceğim, doktorlara mı (!)
4) Demek ki gerekli önlemleri almamışlar, belki senin başına geldi, belki gittin pis birisiyle beraber oldun. Aynı benekler hijyenik olmayan hertürlü birleşmede çıkabilir. Neyin masalı bu.
5) Hıv virüsu anal yoldan girmez insana, HIV virüsü kan yoluyla bulaşır. Dolayısıyla vajinal yolla da bulaşır. Cahil cahil konuşup insanları bilgi kirliliğinle kirletme.
Cevap sahibi+1 yıl1) Bilim Hastalık olarak tanımlamayı bıraktı diyemezsin yeterli delil olmadıgı için çıkardı araştırmalar devam ediyor.En çok eşcinsellik şizofrenlerde oluyor ve bunun nedeni cinsel yönelimlerini kontrol edemedikleri için diyorlar ve biyolojik bir nedeni oldugu düşünülyor.
2) Çocuk ergenliğe girince aileden bu konuda bilgi verilir.Çocuga bilgi verirler.Sen direkmen izlemek olarak anlıyorsun nasıl bir mantık
3) saçmalama Ben doktorun dediğini söyledim %100 el temizliği garantisi veren sabun yok sen tutmusun makattan bulaşmaz diyorsun Saçmalama,
Ayrıca sinir uçlarının ve oval kasların bulundugu yerdir.Bir süre sonra oradaki kasların ayarı bozulur tuvaletini tutamaz hale gelinir.
Çok fazla saçmalamışsın senin doktorun kim şahin K mı?
bir daha araştır küçük şahin bey
4) Merak etme benim başıma gelmedi öyle şeyler , pislik değiliz biz
5) Hiv vürüsü senin nerenden giriyo ben seni kastediyorum senin vajinan mı var mal mal konusup insanların aklını bulandırma
Cevap sahibi+1 yılTsk Türkiyede çogu hastanenin sahip olmadıgı ekipmanlara sahip ve yetiştirdiği doktorlar Türkiyenin en iyi doktorları Tus sınavında her sene 1. çıkarıyor.
Cevap sahibi+1 yılAma bak şimdi iftira ediyorsun en sevmediğim şeylerden biri benimle ilgili olmayan konu hakkında "beraber olduğun insan" diyorsun.Senin gerçeği bilsende görsen de kabul etmemen hastalık anladın mı? Bunun ilacı da yok çaresi de illa kağıt üstünde birilerinin kabul etmesi gerekmez.
Benim Hiv virusunu penisten bulaştıgını ima ettiğimi anladıgın halde kendini tatmin edebilmek için karşındakini haklı olarak görmemek için insanların söylediğini başka tarafa çekmek (ima edilen penisi makat olarak yansıtıp) insanlara cahil demek onları küçümsemek hastalıktır.
Hayır istemem evlenmeleri zaten yanlış bir şey birde evlat edinmeleri gelecek nesillerin davranışlarını bozar ve çocuklar psikolojik olarak sorun yaşar.
111 Yorumla- +1 yıl
Şu anki toplum bok ise (ki öyle:tecavüz ve kadına şiddette dünya liderliğine oynuyoruz) ve bunun nedeni ebeveynlerin cinsel yönelimi ise heteroseksüel evlilikler bok olmuş oluyor. Sana katılmıyorum: Bir toplumun iyi bir toplum olup olmadığı o toplumdaki bireylerin cinsel yönelimleriyle ilgili değildir; bu durumun ideolojik ve ekonomik nedenleri vardır. Aklı çalışan herkes bunun bilincine varır.
- +1 yıl
Senin alttan laf sokma oyunların falan yok aklı çalışan insanlar falan hiç hoş bir şey değil sadece kendini üstün gösterme çabasında bulunan ve egosunu tatmin etmek için insanları aşağılayan bir egoist olduğunu gösterir ve insanların görşlerin önem verdiğini savunup ama başka bir bakış açısıyla bir köşeye atılıp kalmış olan halkı ezdiğiniz gerçeği vardır evet bu bir egoistin ikiyüzlülüğüdür.
- +1 yıl
Bak dostum ben halen evlat edinmelerine karşıyım çünkü pekte normal olan bir durum değildir eşcinsel olmak tabiki seçimlerine karışmam ama çocuk evlat edinip bu etik olmayan davranışı yaymaları ve gelecek nesillerin gerçek cinsel aktivitenin yerine eşcinselliğe yönelmesi ve evlenmekten çok ihtiyaçların hemcinsleriyle gidermesi bir süre sonra onunda yapısını darmadağan edecektir çünkü bir erkeğin başka bir erkekle ilişkiye girmesi insan anatomisi bakımından imkansızdır çünkü karşı cins organı onunla bağlantı içinde yaratılmıştır, bu düzeni bozmak ve eşcinsel ilişkiye girmek insanların organlarına zarar vermektedir fazla sıkışmadan penis aktifliğini kaybedebilir ve diğer taraftaki hemcinste anüs sorunları ortaya çıkar çünkü amacı o olmayan bir organın ters bir hareket ile içe alım yapması doğal yapıya zarar verir çünkü anüs atmak üzerine kurulan ve ona özel bir sistem ile yapılandırılan bir organdır.(Bukadar açık konuşmak istemiyordum ama gerçek düşüncemi anlatabilmek için mecbur kaldım)
- +1 yıl
İnsanların sahip olmadığı ama başkalarının sahip olduğu hakları istemesi ve bu haklarında başka kişilere maddi veya manevi zarar vermiyor olmasına rağmen istemesi egoistlik midir. Ben ekmek yiyebilirim ama sen yiyemezsin, ekmek istersen de egoistsin demek mantıklı mıdır. Türkiye' de cinsel düzey ileri değilse bu cinselliğin yasaklanarak daha iyi gidebileciğini mi gösterir! Dünya' da cinsel yasakların ve tabuların en fazla olduğu ülkelerde şiddet daha fazla iken, bilim, özgürlük ve sanatın çok daha az olması rastlantımıdır?
- +1 yıl
Arkadaşım ethik yanlış bir kelime olmuş olabilir ama eşcinsellik normal bir insan bünyesinin kaldıramayacağı bir aktivitedir.Yapılan araştırmalara göre bildiğim şudur eşcinsellik anne karnında başlar bu durumun başlama sebebi ise annenin hamilelik döneminde yaşadığı büyük travmalar depresyon vb. psikolojik sebeplerdir anne yaşadığı travmanın ardından kadınsal hormonlar üretmeye başlar ve bu durum anne karnındaki çocuğa da geçer ve çocuk kadınsal hormonlar üretmeye başlar (bir erkekte hem kadınsal x hem de ataerkil y kromozomu bulunur ve üretime ortam yaratır) çocuk doğumdan sonraki dönemlerde de kadınsal hormon üretmeye devam ettiğinden erkeklere ilgi duymaya başlar ve cinsel ihtiyaçlarını hemcinsleri ile ilişkiye girerek karşılar. Eşcinsellere kötü bir gözle bakmamamız lazımdır çünkü eşcinsellik anne karnında başlayan hormon düzensizliği sonucu oluşan bir hormonel ve psikolojik bir rahatsızlıktır ve de tedavisi üzerine araştırmalar yapılmaktadır ve çok güzel sonuçlar elde edilmektedir
- +1 yıl
Ben hiçbirzaman insanları kişisel seçimleri için yargılamam ama öyle bir durumdur ki kendi isteği sandığı eşcinsellik bir hormon dengesizliği ile oluşur ve bir hatalıktır ve de ne yazık ki toplumumuz gerçek sebeplerini araştırıp öğrenmeden bu insanlara sert çıkışlar gösterip halktan dışlamaktadır bunun yerine eşcinsel bireylere destek olunmalı , hastalığı yenmesi salanmalı ve topluma kazandırılmalıdır.
Mermertava arkadaşım sen benim kullandığım ego terimini yanlış anlamışsın ben o kelimeyi eşcinsellere değil arkadaşın yazdığı yorumdaki bir cümle sonucu yazmıştım.
+1 yılSapikmisiniz la asla olmaz olamaz. Ben onlarada saygi duymuyorum lan allahdan dahami zekilerde cisiyetlerini begenmiyorlar. S... olup gitsinler hollandaya
05 Yorumla- +1 yıl
Sapiklik. Benim yaptigim mi yoksa kendi cinsiyle iliskiye giren mi bu kadar igrenclik olmaz
- +1 yıl
Eşcinselliği savunanları Hollanda kabul eder ama Hüseyin Üzmez gibileri ancak senin zihniyetin kabul eder. Ne de olsa o da ne yapsa allahın adıyla yapıyo senin allahtan bahsetmen gibi.
- +1 yıl
Ben burada vaaz vermiyorum merak eden baksin ogrensin vaaz vermekte haddime degil ancak bu sapiklik degilde nedir?
Milletime yakışmaz ;) ben karşıyım.
30 YorumlaEvlat edinme haklarının olmasını istemem zira çocuk onlardan görüp eşcinselliğe özenecektir böyle olunca sayı artacaktır.
06 Yorumla- +1 yıl
Eşcinsel bireyler heteroseksüel bir çevrede yaşamalarına rağmen neden eşcinseller peki? Madem çevrenin ve özenmenin etkisi var onlar da heteroseksüel olurlardı. Doğanın bir kanunu varsa zaten bu değişemez ki. Neden bahsediyorsun? Doğa yasası değişmeyen bir şeydir. Değişiyorsa kanun falan değil demektir.
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvlensinler ama evlatlık edindileri çocuğun günahı ne? Çocuğa acırım, Türkiye bu konuda geri değil bence en doğrusunu yapıyor.
09 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılKıt mısın? Sorduğun soruların cevabı, cevabımda.
Cevap sahibi+1 yılBen psikoloji okuyan bir insanım, sen anlamazsın psikolojiden ben anlarım kıt insan. Çocuk için en doğrusunu yapıyor diyorum, kıt olmada bir cümleye odaklanma bütün olarak oku. Anladık eşcinselsin yalandn değilim deme.
- +1 yıl
Senin okuduğun psikolojiyi sevsinler. Psikoloji bilimi eşcinselliği hastalık olarak kabul etmez, eşcinsel çiftlerin çocuk yetiştirmesinin sağlıksız olduğunu da söylemez. Kuram koy karşıma! Eşcinsel olsam eşcinselim derim neden çekineyim ki. Bir heteroseksüel eşcinsellerin haklarını savunamaz diye bir kural mı var (!) Size bunları öğretmiyorlar değil mi, hangi üniversitenin psikoloji bölümündesin söyle bakıyım belki tanıyorumdur hocalarını.
Cevap sahibi+1 yılBen zaten hastalıktır demedim, senin harbi kıt olduğunu onaylıyorum ahanda onayladım.
- +1 yıl
Beni, bir psikoloji öğrencisinin "Ben psikoloji okuyan bir insanım, sen anlamazsın psikolojiden ben anlarım kıt insan" demesi ve heteroseksüel birinin eşcinselliği savunamıyacağını düşünmesi bana okullarımızda öğrencilerimize ne kadar kaliteli ve açık fikirli eğitim verdiklerini şaşırtıyor. Ya da senin yalan söylediğini gösteriyor. Ki varsayalım eşcinselliği savunan herkes eşcinsel. Böyle bir durumda bu sayfada yorum yapanlara göre çoğunluk eşcinsel.
Cevap sahibi+1 yıl1-2 kişi hariç pek yok evlat edinme kısmına, evlenebilirler bende dedim zaten. :) yalan öı kişi kendinden bilirmiş. Hiç kimse eşcinsellik konusundan örnek vereyim eşcinsel olsa bile bu kadar savunmaya geçmez. Sen üsttelik öyle olmadığın halde daha çok savunuyorsun. Asıl burası hiç inandırıcı değil ya da samm değilsin. Sosyal ortamda nasıl kültürlü görünürüm çabası. Mesela senin bu yönünü çözdüm.
Cevap sahibi+1 yılAyrıca çok kültürlüsün ya ne zaman girsem burdasın azıcık çık dolaş, asosyalşik yan etki yapmış :D
+1 yılben öldürülmelerini istiyorum sen hak verilsin diyorsun.
09 Yorumla- +1 yıl
g*tveren oldukları için.
- +1 yıl
toplumun ismini karalıyorlar.aslında bir nedene gerek yok sırf sapık oldukları için gebertilmeliler.
- +1 yıl
bu iki kişi hemcins ve bana göre onlar sapık.toplumun iyileştirilmesi adına yok edilmeliler.
- +1 yıl
sapık anormal cinsel davranışlar sergileyen kişilere denir.sen iyileştirme olayını yanlış anlamışsın nazi almanyasında özürlüler "iyileştirme" adı altında yok edilmiştir.benim bahsettiğim iyileştirme budur.daha önce dediğim gibi eşcinsellerin öldürülmesi için herhangi bir nedene ihtiyacımız yok.
Yok daha neler...Herkes yerinde dursun
01 YorumlaTabi canım evlat edinirler Bak bu baban buda baban töbe töbe bizden uzak hollandaya yakın olsunlar
07 Yorumlahayır saglıklı bır egıtım alamaz
30 Yorumla- Devamını Gör (19)
Devamını Gör(64)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Türkiye'de eşcinsel bireylerin de evlenme ve evlat edinme haklarına sahip olmalarını ister miydiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar