Bendeki ortam bunun yanında boş bir sayfa gibi kalır. Kafamda bir takım fikirler var aslında ama borçlarımı bitirmem lazım öncelikle. Arada insanın kendine böyle şımarıklıklar yapması gayet güzeldir, zevk sahibi olduğunu gösterir. Bak keyfine, herkesin evi kendisine saray gibi gelir. :)
kendime kahve yaptım kurabiyeler eşliğinde... Akşam da romantik bir akşam yemeğiyle beraber kendime evlenme teklifi edicem. Kendimle başbaşa kaldığım kadar başka hiçkimseyle başbaşa kalmadım😂
Bu beğenen üyeler de sanırım benim gibi hayatları boyunca en çok kendileriyle başbaşa kalmış olanlar.. Seviyorum sizi be bana bu konuda yalnız olmadığımı hissettiriyorsunuz.. ❤Yalnız hissettigim bir konuda bana yalnız olmadığımı hissettirmenize ne demeli peki? 😂😂 neyse ben kendimle başbaşa düşüneyim bunu😂😂
Her insanın bir ışıgı oluyor oysaki Sonra kapatıp gidiyolar..! Kendi kendimize teselliler veriyoruz.. Ve diyoruzki.. Gitme ile gidilmez..! Giden gitmiş olmaz..! Akıllar kalır. Gönüller kalır. Anılar kalır. Oysaki bizi aydınlatan sadece odamızda tepemizde yanan lamba ya da kendi kendimizi aydınlattıgımız ısıklar :( Yaa kalp karanlıgı? O ısıklar kalbinide aydınlatıyormu?
Inanir misin ben de tam internetten kitaplik bakip hayali evime alacagim kitapligi seciyordum. Temiz delirdik. Surekli abuk bir seyler almak istiyorum. Neyse ki param yok da batmaktan kurtuluyorum en azindan.
Uyku ve günler birbirine karıştı iyice çalışma hayatı da... uzaktan çalışmak biz Türklere göre değil... Bir an önce herkes kurallara uysa da şu süreci atlatsak...
@EemeraldD zabaha kadar burda olduk şimdi sırada gece yıldızlarını izlemeye geldi 🤭🤭 Delilik kanimizda akan bir Kızılırmak nehri ve nehrin doğuşu zabaha kadar Sivas Kızıldağ dan akiyore ben de sana bakıyore şimdi ne ediyore🤣
@EemeraldD istersen üstüme kaçak kat çık hiç ses etmem gıkım çıkmaz🤣🤣 Tansiyon aletim var nabız ölçer adrenalin salgılar uyursam üstümü ört sevap point kazan 🤭🤣
Playstation da oynadığım single player korku oyunlarindaki ortama benzemiş ortamın... Arkayi dönünce "laaaaaaan" diyen Türk cin çıkacakmış havası var. 😂