Akrabalarım beni neden sevmiyor? İşe girmemden bile korkuyorlar.?

Ben ankarada yaşıyorum. adalet 2. sınıftayım. Mezun olmak üzereyim. bugüne kadar memurluk sınavlarına girdim ama olmadı. ve ben şunu anladım anne tarafım da baba tarafım da işimin olmamasına o kadar mutlu oldular ki. Gözlerinden anlıyosunuz. Şöyle ki ödleri kopuyo. Kendi hayatları düzenleri iyi olmasa anlarım kıskançlık olgusunu evet ama misal kuzenim çok güzel giyinir her ay kıyafet alır. Telefonu son model. Hep de marka giyinir. İstediği gibi gezer. O bile bazen açık açık beni çekemediğini söylüyor. Ben param yok diye yeri gelir arkadaşlarıma yalan uydururum işim var diye. bir kere olsun marka kıyafet giymedim. Tek bir marka ayakkabım oldu onu da 3 senedir giyiyorum. Anneme babama yenisini alın diyemiyorum. Ben alnımın teriyle işe girmeye çalışıyorum uygulama sınavlarına emek veriyorum. onlar olmadı diye seviniyor. Neden böyleler?
Akrabalarım beni neden sevmiyor? İşe girmemden bile korkuyorlar.?
Cevapla