Çünkü insanlar kendi kusurlarını görmeden başkalarında kusur arıyor yuva yıkmanın çok normal bir şey olduğunu sanıyor başkasının karısına ya da kocasına göz dikiyor başkasının malına el uzatıyor aklının ve mantığının peşinde olacağına nefsinin ve duygularının esiri oluyor toplumumuzda ahlak, karakter ve vicdandan yoksun insanlar türüyor her türlü ahlaksız ilişkiler normal kabul ediliyor ve topluma kabul ettiriliyor bu "sözde sanatçıların" yaptıklarını örnek alan insanlarımız insanlığından çıkıyor.. 💫
90 larda bu şiddetle karşı çıkılan, toplumdan dışlanılan bir durumdu. Son 20 yılda bu ahlaksızlığı normalleştirdiler. Sosyal medya, televizyondaki diziler... Bahaneler , eylemden daha da ahlaksızlaştı. Türkiye'de ahlak yoktur. Her alanda da bu ahlaksızlığı görmekteyiz.
Evli insanla ilişki yaşamaya kalkmak bedbaht eder. Eğer evliliği bitmiş birini seviyorsanız da bunun yolu gel yatalimdan geçmez. Bittiği gün helalim oldan geçer. Aşk şerefsiz bir duygu değil arkadaşlar. Onu çirkinleştiren insanoğlu. Saf temiz kalmaktan vazgeçmeyin.
@Yutonomo kandil mübarek gün ne biçim ağzın var lan senin.. anan cinlimi rusmu yoksa ermenimi senin anan bacın karin öyleyse diğerlerinin ne suçu var pust
E kabahatli olan burada adam çünkü. Ece Erken onun karısını ve yıllarını verdiği kadını düşünmek zorunda değil. Adam düşünecek karısını, cocuklarının anasını, namusunu şerefini. Biz genelde kadınlara laf atmaya bayılırız ama burada suçun %20'si Ece'de ise %80 adamda.
Ece'ye neler dedi de takıldı kadının peşine kim bilir. Boşanıcam demiştir, ayrı yaşıyorum demiştir, davamız sürüyor mahkemedeyiz demiştir, demiştir de demiştir.
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ecenin suçu da %20 değil şimdi küçülsün de cebime girsin
Saçma sapan evlilikler arttığı için. İnsanlar hayati önem taşıyan bir "organ" muamelesi yapıyor evliliğe, evlenmezse ölecek sanıyorlar kendilerini, ondan sonra da vay efendim eşim beni aldatıyor.
Eskiden böyle miydi diye düşünmeye gerek yok, eskiden de durum aynıydı ama kadınlar dul sıfatını almamak için kocalarının yediği nanelere göz yumuyordu. Toplumsal baskı yüzünden insanlar kusursuz aile imajı yaratmak istiyordu sadece.
Eskiden de vardı da üstü kapatılıyordu. Şimdi medya bu pislikleri gün yüzüne çıkarıyor.
4
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bende anlam veremedim. Erkeklerde aldatıyor kadınlarda aldatıyor evli oldukları halde. Boşanmak bu kadar zor değil ki. Çok kınıyorum hemde çok. Sanki dünyada bekar erkek bekar kadın kalmadı.. İğrenilesi ve miğde bulandırıcı bir durum.
Açıkçası birine karşı ilgiliyken bir başkasıyla samimi konuşmayı bırakalı çok oldu. Siz de yapın bunu. Aksi halde hiç gün yüzü göremezsiniz. Bu gün başkasına yarın size...
Galiba o şekilde evlenip anne olmuş diye düşündüm ama artık yasak elma değil yeni elmalar bulur kocası eğer kendisini öyle bulduysa tabiki normal evlilikler için geçerli değil bu sözüm karakterli eşler için değil
Edepsizlik etmenin alemi yok benim hayatım hakkında yorum yapma hakkını kim veriyor sana soru sormuşsun kendi fikrimi söyledim çoğu insan için bu geçerli senin benim temiz ahlakıma ve tertemiz evliliğime laf edebilmen için önce ağzını yıkaman lazım git o çirkin ön yargılarını başkasına yap 😡
Evet evli kadınlar hergün onlarca müşter iye çıkıyor yüzde 96 böyle oldu. Cocukları bile müşteriden
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Terbiyesizlim. ver ver ver eig ver ver ver hadi ver
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
bende evli adama aşığım bilerek mi yapıyoruz sanki yaa
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ahlak bekciligi sana düşmez her koyun kendi bacağından asılır kendi hataları kendi günahları sen kendi hayatına bak derim
1
13 Yorumla
Soran
+1 yıl
Hiç de kendi bacağından asılmıyor valla ne zaman böyle zinalar artsa toplumun başına felaket geliyor. Karşı komşun yola çöp atsa pisliği seni de rahatsız eder.
Hayır yani amacın ne bu kadar bu takıntı sen beni hiç görmedin karşında bayan var ben buraya kafa dağıtmaya geldim. sana kendimi ikna etmeye değil tövbe ya bide SS almış ben kadınım. essek gbi aniririm dedin yazdın ya
Bak ben açtım sen yapma şimdi git başımdan bana istek attin kabul etmedim sen kimsin bana taktın herkese aynisini yapiyosun engelini neden açayım senin kadınım sana mı yazcam tövbe nesin ya git basimdan
@Kalbikırılmış34 tamam kız çıkarsam bana çiçekle gelme okey sslerin bende mevcut iftiraya maruz kaldım için en az 5 sene yersin sonra af dilenme benden kalbikirik