Arkadaşlar annem her hatamı yüzüme vuruyor ama nasıl? Mesela aramız böyle iyi diyelim sonra ufak bir tartışma yaşıyoruz ( genelde sevgili olayından gider ) derki ; sen git oğlanlar peşinde koş ne işe yararsınki diyo mesela bu olay 3 sene öncesine olmuş diyelim aradan o kadar sene geçmiş hala kavga ettiğimizde suratıma vuruyor sen git erkeklerle buluş sevgili yap başka ne halta yararsınki felan diye hep böyle ama ben istiyorumki derdimi mutlululuğumu rahatça paylaşabileceğim bir anne istiyorum herşeye ters tepki veriyo ve bu beni aşırı derecede mutsuz bırakıyor benim arkadaşlarımın annelerinin bir çoğu anlayışlı anneler arkadaşlarım sevgililerini rahatça söylüyorlarmış ve anneleride anlayışla karşılamaya çalışıyolarmış ee tabiki aferin felan demiyorlarmış ama en güzel dilde uyarmaya çalışıyorlarmış böyle arada sırada anneleri kızları ile dalga geçiyorlarmış sen sevgilimi yaptın felan kızlarda annelerine arada anne ben çok seviyom felan deyip kaçıyolarmış işte arkadaşlarım bana bunları anlattıkça daha kötü oluyorum benim annem direkt hakaret ya insanız sevemezmiyiz onlar eski kafadan tamam peki ama ne bilyim işte
benimde hep ders notlarımı yüzüme vurur mesela onun oğlu falan not almış sen anca telefon oyna televizyon izle yav bi insan çocuğunu başarısız olduğu şeyi zorla yaptırdıktan sonra sonuç olarak ne beklerki
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Anneni olduğu gibi kabullenmeyi denemelisin.
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
zaten öyle ama çok ters davranıyo bana demediği laf yok aklına gelebilecek her kötü kelimeyi kullanıoyr sengili olayında
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Annen küçükken sevgisiz büyümüş olabilir gadası. Ondan kaynaklı sana bu şekilde davranıyor olabilir.
Bazı anneler böyledir ama anneler her zaman cocuklarının iyiligini isterler
benimde hep ders notlarımı yüzüme vurur mesela onun oğlu falan not almış sen anca telefon oyna televizyon izle yav bi insan çocuğunu başarısız olduğu şeyi zorla yaptırdıktan sonra sonuç olarak ne beklerki
Anneni olduğu gibi kabullenmeyi denemelisin.
zaten öyle ama çok ters davranıyo bana demediği laf yok aklına gelebilecek her kötü kelimeyi kullanıoyr sengili olayında
Oturun sakince konusun olmiyosa evden git
her anne öyledir
Boşver sen
Keşke öyle olsa :(
Olur olur. Oda kendince senin iyiligini dusunuyor yoksa sana iskence olsun diye demiyor o sözleri.