Nasıl bir ruh hali içerisindesiniz siz mi normalsiniz biz mi anormaliz anlamıyorum artık :D Herşey o kadar normalleşti ki gün de 100 kişi felan ölüyor gülerek konuşuyolar felan :D Biri bişeyler sokuyo çıkarıyo tam çağına doğmuşuz :D
0
18 Yorumla
Soran
+1 yıl
İnsanlar ölüyor diye aşk da mi yasamayalim bjdjdk Korona olursak da birlikte ölürüz 😂
Bu bizim akrabaya benziyo ulan her gelisinde elini kulagima atip oynuyo her seferinde de eline vuruyorum bidaha yapti busefer eline bidaha vurdum yeter ya dedim o gunden berri yanima geliyo tam elini aticak dusunmus gibi yapiyo 😂😂😂😂
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Sorsana bir niye yaptigini hxjdhdk Psikolojik rahatsizlik galiba
Hahahaha benim uzerimde deneme yaptigini sanmiyorum ama :) sevgililik teklif etti. 4 gun sonra ayrildi benden. Sebebi annesine benzemem ve baskıcı olmammiş. Sevgilisi degilim ki deneme yapiyo
Hayır biseylerini bana şey yapmayi amacladigini sanmıyorum. Kulaga neden parmak sokulur ki? Kulağım mi hosuna gidiyor? Dokunmak istediginin bir ifadesi mi yoksa bu?
Benden hoslandigini soyledi zaten aylar önce ama sevgili olmuyor benle. Annesine benziyormuş hareketlerim. Sence de sacma degil mi? Evet bazen bacagini bacagima degdiriyor, asla çekmiyor. Sadece bana yapiyor bir de 😄😄 bedenini koluma dokunduruyor. Ama bazen de hic umursamiyor beni
Ee siz olmussunuz umursamamasinjn neden cinsel gerilim hem istiyor hem istemiyor gibi seni bence. Peki sen bilerek mi yapiyosun temasi sen de cekmedigine gore :D
E tamam yine bakire kal sevisin opusun dunyanin sonu geliyor malum. Sevismeye opusmeye kimse bir sey demez. Sen de cocuga hem yanas degdir hem de yok dee :D
Hahahaha alemsin ya yaz gitsin o zaman zarfla sjdhsh gorustugunuzde de saglam bir yanas (gogus veya bikini bolgesi tavsiyem) ve orasina bak. Birde bence hic korkma yani iki kisinin rizasi barsa cinsel birlesme olmadan opusme sevisme tarzi seyler olabilir ya kasma kendini.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Nasıl bir ruh hali içerisindesiniz siz mi normalsiniz biz mi anormaliz anlamıyorum artık :D Herşey o kadar normalleşti ki gün de 100 kişi felan ölüyor gülerek konuşuyolar felan :D Biri bişeyler sokuyo çıkarıyo tam çağına doğmuşuz :D
İnsanlar ölüyor diye aşk da mi yasamayalim bjdjdk
Korona olursak da birlikte ölürüz 😂
He he ölürsünüz :D ölmek öyle kolay değil :D
Bisey olmaz ya sanki öbüştük :D
Evde öpüşün çıkmayın evden :D
Yok öbüşemeyiz :D
En iyisi maskeyle öpüşün :D
Tellerim var öbüşemeyiz jdjdkjd
Nolcak tellerden sanki sen seven öyle seviyor takma kafana böyle fani şeyleri :D
Takmıyorum ki kafama :D sadece öbemez boyle acı verir 😂
Acımı verir nasıl ya geriyo mu dişlerini..
Teller dilime takiliyor bazen. Dilim aciyor
Ne zaman çıkar ki
2 sene daha vardir :D
2 sene rahatsın işte :D yanakların ne güne duruyo :D
Yaaa adamsin :) senin gibi ponciklerin varlığı beni mutlu ediyor :D
Valla senin gibi kızların olması da bizim çoğumuzu mutlu ediyor güzel düşünen güzel yaşayan kızlar :D
Ay tesekkur ederim :D
Ne demek rica ederim :D
Bu bizim akrabaya benziyo ulan her gelisinde elini kulagima atip oynuyo her seferinde de eline vuruyorum bidaha yapti busefer eline bidaha vurdum yeter ya dedim o gunden berri yanima geliyo tam elini aticak dusunmus gibi yapiyo 😂😂😂😂
Sorsana bir niye yaptigini hxjdhdk
Psikolojik rahatsizlik galiba
Valla ben zor dayandim kufur ettim dayanamayip rahatsiz harbiden yaa 😂😂😂
ben olsaydım parmagımı ıslayıpta sokardım uyuz ol diye :D
Yaaaaaaa cok gicik edici bdkdjdkd
yasasin kötülük :p
Sokacak o kadar delik varken kulağı tercih etmesi bir garip tabi
İnsan sevdiğinden tiksinmez onu biliyorum
O nedir ya kulağa parmak sokmal😂
Ben de anlam veremiyorum. Babam da anneme yapıyor. E bu da bana yapıyor. Acaba erkeklerin içgüdüsü mu diyecegim siz yapmiyormuşsunuz😂
Ben sadece parmağımı ağzına sokarım
Yok artık corona var bdkdnnd
Şu aralar yapmam zaten
Çok anlayislisin 😂😂
ilerde dersin mikilmemiş kulağım kalmadı diye :)
Ne alakasi var? Biraz edep gösterin
Başka yere izin vermediğin için olabilir.
Sapık değil ki öyle bir yaklaşımı yok
Sapık değildir:) Ama evde eliyle iş tutardır:)
Yapiyordur canım onu :D imkansız zaten belli bir yaştan sonra...
Eliyle ilgilenirken masum ama senle ilgili hayal görünce mi sapık:)
Sapıklık hangisi:) Normal olanı yapmak mı, anormal olanı yapmak mı:)
Hepimiz hayal dunyamizda sapığız bunu inkar edemeyiz. Bunu karşı tarafin rizasi olmadan ve tamamiyle hayvani duygularla icra edersek sapik oluyoruz ;)
Deneme yanılma yöntemiyle ölçebiliriz karşı tarafı:)
Ama senin adam okuduğunu yanlış anlamış:)
Ne gibi yanlış anlamış? Doğru olan ne?
Bacaklardan yukarı elle, boyundan aşağı öpücükle:)
Daha küçük abisi o bilmiyordur :D
Küçük olmasına bir şey demiyorum ama, deneme yanılmaya kulaktan başlaması çok ilginç:)
Hahahaha benim uzerimde deneme yaptigini sanmiyorum ama :) sevgililik teklif etti. 4 gun sonra ayrildi benden. Sebebi annesine benzemem ve baskıcı olmammiş. Sevgilisi degilim ki deneme yapiyo
Sevgili olmadan deneme yapması artı bir uygulama:)
Hakkını yemeyelim:)
Ne demek peki sence bu? Beni mi arzuluyor yani? :D
Arzuluyor olabilir ama yansıtma şekli değişik:)
Madem arzuluyor neden kaçıyor benden yaaa gelsin evlenelim jcjdkd
Arzulamak anlık kalkışlara göre yapılan hesap, evlilik anlık kalkışları bile indirebilecek bir yıkım kararı:)
Bula bula orayimi bulmuş koca kadında
Başka yerler imkansız çünkü
Baska yerler imkansız diye kulaga parmak sokmak nedir ya
Hayır biseylerini bana şey yapmayi amacladigini sanmıyorum.
Kulaga neden parmak sokulur ki? Kulağım mi hosuna gidiyor? Dokunmak istediginin bir ifadesi mi yoksa bu?
Valla bende onu soruyorum kulak ne alaka yani
Sebebi soyleyeyim mi? Hazir misin
Evet hazırım
Senden hoslaniyor hatta cinsel cekim hissediyor olabilir. Peki asil soru su sen bu cekimi hissediyor musun
Benden hoslandigini soyledi zaten aylar önce ama sevgili olmuyor benle. Annesine benziyormuş hareketlerim. Sence de sacma degil mi?
Evet bazen bacagini bacagima degdiriyor, asla çekmiyor. Sadece bana yapiyor bir de 😄😄 bedenini koluma dokunduruyor. Ama bazen de hic umursamiyor beni
Ee siz olmussunuz umursamamasinjn neden cinsel gerilim hem istiyor hem istemiyor gibi seni bence. Peki sen bilerek mi yapiyosun temasi sen de cekmedigine gore :D
E tabi ben de dokunuyorum ona :D
Dozu arttir ve etkiyi gor. E senin de bir hormonal yukselisin var heralde bu elemana
Sonucu yazarsan buraya sevinirim cok merakk ettimm
Dün bana "yerim seni" dedi 😂😂
Hahaha cok iyi iste e bugun bir gelisme var mi en son sizi yataga sokucam ajdhshsb
Yok ben bakireyim hem o da evlenmeden öyle yaklasmaz bence
E tamam yine bakire kal sevisin opusun dunyanin sonu geliyor malum. Sevismeye opusmeye kimse bir sey demez. Sen de cocuga hem yanas degdir hem de yok dee :D
Iyi de ahlaksiz bir degdirme yok ortada :D sadece tahrik edici sekilde varligimi hissettiriyorum
Tahrik olduguna emin misin peki? Hic kabariklik falan gordun mu sjsbsb
Bakmadim valla ama illa oluyordur diye dusunuyorum 🤔
Sende oluyor mu? Baksana bii shshs burdan kaynatalim her gunnn
Nasil bakayim hnfnnbn
Ayaga kalkinca duzeltiyorsa falan dhdhsh ee sen hic cevap vermiyosun ama sorulara sende bir hareketlenme oluyor mu shsbs
Hic bantolonunu duzeltmiyor. Kazagini indiriyor sadece.
Bende hareketlenme gece oluyor gunduz işten aklima gelmiyor yanimda dahi olsa
Hahahaha alemsin ya yaz gitsin o zaman zarfla sjdhsh gorustugunuzde de saglam bir yanas (gogus veya bikini bolgesi tavsiyem) ve orasina bak. Birde bence hic korkma yani iki kisinin rizasi barsa cinsel birlesme olmadan opusme sevisme tarzi seyler olabilir ya kasma kendini.
Sacmalama ya evlenmeden o şeye girecek değilim
İstek duymuyor musun beyfendiye peki niye kesin olmaz diyosun
Evlenmeden yaklasamam degerlerime aykiri
Sorulara kacamak cevaplarr yineeeee :D
İlerde evleneceğim adama, babama, anneme karşı bir namus değerim var. Yapmamaliyim yani
Ne diyim sen bilirsin
Pislik
Dimi 😂 ne alaka ama kulak dimi
Ergen olduğu için 😅
Ergenligin etkisi mi yani? Niye yaaa