Gebze Farabi hastanesinde 4 kişinin gözlem altında olduğu şirkette ki arkadaşlardan duydum. Sizce halka söylenen vaka sayısı gerçek mi? Yeterince önlem alındı mı? Sokağa çıkma yasağı ilan edilmeli mi? Tedbir almakta çok geç kaldık?
Halka soylenen vaka sayisi psikolojik acidan panik olmamalari icin soylenmiyor fakat bence soylenmesi gerek cunku tedbir almak istemeyen bilincsizce davranan insanlar boylece olayin ciddiyetine varir. Onlem alma konusuna gelirsek bakanligin elinden geleni ciddi anlamda yaptigini dusunuyorum. Acikcasi isin hakkini veriyor, mantikli kararlar aliyor. Simdilik basladi zaten her yerin kapanmasi, avmlerde kapatilirsa daha iyi olucak. Sokaga cikma yasagi konusunda kararsizim cunku insanlarin para dahil olmak uzere bircok ihtiyaclari var ve dolayisiyla bunun isleri zorlastiracagini dusunuyorum gecim acisindan. Tedbir almakta ise suanlik iyi gidiyor, soyledigim gibi bilincsizlerde tedbir almaya baslarlarsa her sey yoluna girecektir.
Asla doğru rakamları verdiklerine inanmıyorum. Tüm sınır ülkelerimizde salgın yayılmışken bizde ısrarla olmadığını söylediler. Böyle bir şey neredeyse imkansızdı. Korona virüs olan ülkelere yardım edeceklerini açıkladıklarında bizde hemen virüs olduğunu açıkladık. Deseler ki vaka sayısına göre yardım edeceğiz en çok bizim ülkede vaka çıkar. Buna da kalıbımı basarım.
tedbir almakta gec kaldigimizi dusunmuyorum hatta bakanlik yeterli onlemi de aliyor ama bizim insanlarimiz bilincsiz, olayin ciddiyetinin farkina varmadigi icin sonumuzun italya gibi olmasindan korkuyorum
İnsanlarımızın bilinçsiz olduğu konusunda hemfikiriz.. Hiçbirşey yokmuş gibi gündelik hayatına devam eden Sağa sola öksürüp tıksıran hala temas içinde bulunmaya çalışan buda yetmezmiş gibi tedbirli olana dalga amaçlı savaşan andavallar gördüm.
şu an bende gribim. Sabahları ve akşamlar ılık limonlu su içiyorum kendime geliyorum bağışıklık sistemi güçlü olması gerekli spor yapmalı aksi halde hasta olursunuz
Gebze de yaşıyorum hastaneyle mesfem 20dk ama duymadım birşey ve sayılara gelecek olursak ekonomiyi ele sayılar da yalan söylemeyi seven bir ülke olunca buna da inanmak çok güç
Şirkette felaket tellalı var sürekli geliyor. 4 kişi hastaneye gelmiş 1'si ölmüş.. Panik havası yaratıyor insanlara psikolojik baskı yapıyorlar şu Zamanda bile buna yeltenen kişilere kıl oluyorum
Ölüm haberini duydum ama asılsız Sistem şöyle işliyor Hangi hastanede çıkarsa çıksın hemen ilk kireçli bir odaya alınıyor maske kıyafet ve oradan hemen darıca farabiye ve orfan da İst sitem bu şekilde yani hangi hastane de cikrsa ciksin mudshele edilmeden hemen iozel sevk