İshal oldum. korona olmuş olabilir miyim?

Korkudan ateşim çıktı, yalnız yaşıyorum zaten. evde kendi kendime öleyim en iyisi :(
Güncellemeler
+1 yıl
Dalga geçiyorsunuz ama ağlıyorum şu an
İshal oldum. korona olmuş olabilir miyim?
Cevapla