Aile & Toplum İshal oldum. korona olmuş olabilir miyim? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Korkudan ateşim çıktı, yalnız yaşıyorum zaten. evde kendi kendime öleyim en iyisi :( Güncellemeler+1 yıl Dalga geçiyorsunuz ama ağlıyorum şu an İshal oldum. korona olmuş olabilir miyim? Cevapla En İyi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Feyzairmakgul20 Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 87% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Korona hattı 184 ü ara seni evinden alsınlar 14 gün kuluçkaya yatırırlar 0 0 Yorumla
MRizh Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl 2-3 gün içinde ishalin geçmezse o zaman korkmakta haklısın sakinleş şimdi basit bir şey de olabilir bu üşütme gibi falan filan 0 1 Yorumla AyGece1 +1 yıl Ayn kardeşimdede geçmedi pozitif çıktı:/ Yorumla
AyGece1 Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl canım kardeşimde de sadece isallik vardı ve pozitif çıktı sana önerim korkmaman için test yaptırsan daha iyi olur mesela bende şu an koronayım ilk başlarda ölcem diye çok korktum ama 2gün sonra korku kalmıyor GEÇMİŞ OLSUN 0 0 Yorumla
HazretiSaço Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Yalnız aslanım sen biraz boş yapıyormuşsun gibime geliyor. Mezarlıklar gibime gelenlerle dolu onu da hatırlatayım da 0 0 Yorumla
ᴉɹᴉqsɹǝʇ Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 60% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 696 cevap paylaştı. Hemen karantinaya alın arkadaşı 0 0 Yorumla
PratisyenHekim Takip Et Guru Yaş: 43 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 710 cevap paylaştı. Sakin ol. Bir dus al ve kendine gel. Bol su tuket. 0 0 Yorumla
Karavicdanli0606 Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 648 cevap paylaştı. Tabikide olamazsın ishalsin:) 0 0 Yorumla
gone_with_the_wind Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı. Nefes darlığın ve bulantın var mı? 0 0 Yorumla
bronze31 Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Tevbe tevbe... Bıktım bu koronadan... 0 1 Yorumla bronze31 +1 yıl Heyecan yapma... Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Korona hattı 184 ü ara seni evinden alsınlar 14 gün kuluçkaya yatırırlar
2-3 gün içinde ishalin geçmezse o zaman korkmakta haklısın sakinleş şimdi basit bir şey de olabilir bu üşütme gibi falan filan
Ayn kardeşimdede geçmedi pozitif çıktı:/
canım kardeşimde de sadece isallik vardı ve pozitif çıktı sana önerim korkmaman için test yaptırsan daha iyi olur mesela bende şu an koronayım ilk başlarda ölcem diye çok korktum ama 2gün sonra korku kalmıyor GEÇMİŞ OLSUN
Yalnız aslanım sen biraz boş yapıyormuşsun gibime geliyor. Mezarlıklar gibime gelenlerle dolu onu da hatırlatayım da
Allah corosun ağzını hayrı aç
Mevlam şifa versin inşallah.
Ölmeden haber et bir dua ederiz
Hemen karantinaya alın arkadaşı
Sakin ol. Bir dus al ve kendine gel. Bol su tuket.
Tabikide olamazsın ishalsin:)
Nefes darlığın ve bulantın var mı?
Tevbe tevbe... Bıktım bu koronadan...
Heyecan yapma...
Uzun zamandir helva yemedim
Karantinaya al kendini
Ne is yapıyon ablacımmmm
Kesin olmuşsundur
Öleceksin
Ateşin mi çıktı
184 ara ekip gelsin
Hayırlısı