BİM’deki kasanın anahtarı neden hep karşı kasada?

Yav arkadaş defalarca denk geldim kasiyer arkadaş offf diyor sonra karşıdaki arkadaştan kasanın anahtarını istiyor :D bu döngü hep böyle galiba ama neden kasanın anahtarı hep karşı kasada :D? Yok mu bim geçmişi olan arkadaşlar burada :) ?
BİM’deki kasanın anahtarı neden hep karşı kasada?
#Subarusti
BİM’deki kasanın anahtarı neden hep karşı kasada?
Cevapla