Yav arkadaş defalarca denk geldim kasiyer arkadaş offf diyor sonra karşıdaki arkadaştan kasanın anahtarını istiyor :D bu döngü hep böyle galiba ama neden kasanın anahtarı hep karşı kasada :D? Yok mu bim geçmişi olan arkadaşlar burada :) ?#Subarusti
Çünkü anahtarın pereonelde durması yasak o yüzden karşı kasa da mağaza sorumlusunun kasası olduğu için devamlı onda kalıyo dokayısıyla o da kasasında bırakıyo bazen unutuyo o yüzden
Iyi de kasayı kac kisi kullaniyor ortada iki kasa var ama bir tane anahtar var ondan ona ondan ona geziyor anahtar iste o yüzden öyle ben de cok denk geliyorum