Ben iki buçuk yıllık evliyim evlenip kayınvalidemin evine geldim ve benim yaptığım işi ve yemekleri kısaca yaptığım hiçbir şeyi beğenmiyor. Ben evden çıktığım zaman benim yatak. odama girip eşyaları mı karıştırıyor yatak bazama kadar ve çeyizlik hurçlarımı karıştırıp içindekileri alıp bana sormadan kullanıyor ve hep kendi yaptığı gibi her şeyi yapmamı istiyor. Örneğin yemek. temizlik elbise katlama her şey aklınıza ne geliyorsa ve eşime çok karışıyor yediği içtiği giydiği yaptığı her şeye yani kısacası bizi sürekli yönlendiriyor ve benim çocuğuma olan sevgime kıyafetine yemesine ben böyle yapıyordum ben şöyle yapıyordum öyle yapma böyle yap sürekli böyle artık napiçam bilmiyorum.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılEvlendiğim zaman eşimin annesi yedek anahtarımızı eşimden istemiş eşya yerleştireceğiz diyerek. Eşimde annesi tabi kötü düşünmediği için vermiş, evliliğimin birkaç ayı boyunca 3 kez eve gittiğimde onu evde temizlik yaparken gördüm. Haber vermeden gelip yatak odama kadar girip iç çamaşırlarımıza kadar topluyordu. Arkadaşım bana sen salakmısın neden anahtarını verdin hadi verdin o niye geliyor haberli habersiz giriyor dedi. Evlisiniz namahrem diye birşey var dedi o an dank etmişti. Evliliğin ne kadar zor olduğunu o zaman anlamıştım. Eşimle konuştum hak verdi, anahtarı değiştik ve annesi kendi annesini arayıp anahtarı değişmişler demiş. Umrumuzda olmadı, hırsızlar oynamış kapı ile değiştirdik bizde dedik. Anahtarı da vermedik. oturmaya geldiklerinde de giriyordu düzeltmeye ben yaparım dedim kibarca çıkardım. Eşime söyledim sonra o konuştu anne özelimiz burası karım yapar sen girme dedi birdaha da o oldu. Anlıycan önce sende sonra eşinde bitiyor. Yatak odanı kitle kilidini de asla onun bilmediği yere koy, baktın olmuyor eşinle konuş ayrı eve çık. Az erkek olsun, ana ağzına bakmasın. Görmüyor mu yaşadıklarını. Eğer benim eşim bunlara müsade etseydi boşardım inan. Dinimizce de hoş değil ve ayıp denilen bişi var. Haddini bildir bence.
30 Yorumla
En İyi Cevaplar
Ben senin yerinde olsaydım çok sinirlensem de eşimi üzmemek yaşlı bir insanı da kırmamak için iyileştirme yöntemini denerdim. Şöyle yapardım, ne yemekten hoşlanıyorsa onu alır oraya yemeğe götürürdüm. Anneciğim derdim ben senin yerini hiç bir zaman dolduramam senin oğlunu sevdiğin kadar çok sevemem bende anneyim ileride benimde çocuğum evlenecek seni anlıyorum ama gel aramızda ne sorunumuz varsa konuşalım çözelim derdim. Öncelikle şunu hissetmeli sen onun rakibi değilsin her şeyi onun kadar iyi yapamayabilirsin. Düzeninin bozulmasını, eşyalarının karıştırılmasını sevmediğini söyleye mesela. Anencim de odama girdiğinde uygunsuz birşey görürsen çok utanırım lütfen odamıza girme de. Yani bilmiyorum anlatabildim mi ama ona rakip olmadığını onu sevdiğini bir şekilde hisettir ve imkanınız varsa evinizi ayırmak için birikim yapın.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇok zor ya eşyaları neden karıştırırlar illa onun gibi olmak zorunda olduğunu neden isterler anlam veremiyorum eşinizle bu durumu konuşsanız konuşsa ya da kendisi ile bu konuyu konuşma ihtimaliniz nedir? Ablamın kayın validesi var o şekilde hiçbirşey konusulmuyor hemen ağlamaya başlıyor kendinizi suçlu hissediyorsunuz , en son ayrıldı 5 yıl sonunda çünkü çocuğunu ablama düşman yapıyordu söylediği bir kac kelimeyi de enişte duydu hak verdi. inşallah sizinde düzelir çünkü insanın psikolojisini çok etkiliyor bu durum
00 Yorumla
+1 yılCanım annesine diyeceksin ki biz evliyiz aynı evde yaşasakta yatak odamız bize özel. Bu kadar çok fazla taviz vermişsin ve sen baştan aynı evde olmayı kabul etmeyeceksin ev ev üstünde olmaz ne yap et ayrıl evden yine annesiyle ilgilenirsiniz ama eşine anlat bu şekilde olmayacağını siz evi tutun edin bu süreçleri pek paylaşmayın en son söylersiniz ve geçersiniz eve seninde kendi düzenini kurmaya hakkın var
01 Yorumla- +1 yıl
Cok söyledik ben sizin kotukulugunuz mu istiyorum söylerim esim için odaya benim. gozumde çocuk esim konuştu bana karışma artık ben evliyim çocuğum var karışma karışırım. sen benim oğlumun ve ayrılcagimizi söyledik izin vermiyorum babanın kapısını nasıl. kapatirsun ben millete ne diycem diyip duruyor
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
50
Cevap
50Cevap
+1 yılÇok zor bir durum. İnsanlar kaynanasıyla, eltisiyle aynı evde kalmadığı halde "eltim şöyle, kaynanam böyle"diye şikayet ediyorlar. Galiba bazıları fazla şımarık. Evinde rahatlıkla oturuyor, televizyonunu izliyor. Çocuğunu rahatlıkla seviyor. Karışanı yok, edeni yok. Dilediği gibi geziyor, istediği kadar uyuyor. Rahat ve özgür ama buna rağmen takıntılı. Senin durumun çok zor. Ev üstüne ev olmuyor. İnsan annesiyle tartışıyor yerine göre. Kayınvalide zor olsa gerek. Eşinle konuş ama annesini kötülemeden."Seninle daha fazla zaman geçirmek istiyorum. Annenle yaşadığımız için transparan gecelik giyinemiyorum, istediğim gibi rahat kıyafetler giyemiyorum. Ayrı olsun evimiz, ayrı eve geçelim. Daha çok birbirimizin olalım"diye konuş. Tek çözüm ayrı eve geçmek. Çünkü sen kayınvalidene "niye böyle yapıyorsun anne''diye bile sorsan kavga çıkar, senin adın kötü olur. Eşinden annesini tutar. Çünkü erkekler için anne kutsaldır. En çok eşlerini sevselerde vazgeçilmezleri anneleri olur. Biraz daha ustalıkla hallet işini ve sabırla. Ama asla kayınvalideni eşine kötüleme. Allah yardımcın olsun
00 Yorumla
+1 yılKoca bulun ona tek derdi o madem 53 yasinda. Kiskandigindan tam da menopoza girme donemi yalnizlik ve issizlikten size sariyor. Yalniz kadin ya da erkek artik begenilmedigini ve bir ise yaramadigini dusunerek herseye karisir ve dahil olmaya calisir. O zaman sizi evde istemez bak gorursun... Bir de cok ozur diliyorum, kara bir posetin icine buyuk abdestini yapip iyice bagla ve karistiracagindan emin oldugun yere koy :D Actiginda-ki bu merakla kesin acacaktir- bir daha esyalarini karistiracagini sanmiyorum. Kocana soylerse karistirdigi ortaya cikacak.
41 Yorumla
+1 yılSevgili KS Üyesi...
İçinde bulunduğunuz durum hiç hoş değil ancak şartlar ne olursa olsun bahsettiğiniz kişi eşinizin annesi ve sizin de kayınvalideniz...
Elbette ki kayınvalideniz olması ona bunları yapma izni vermiyor ama huyu buysa an itibariyle değişmeside pek mümkün görünmüyor...
Bunları psikolojik anlamda sıkıntı boyutuna getirmek yerine eşinizle konuşarak çözmeye çalışın..
Aksi takdirde bugün böyle başlayan gelişmeler yarın eşinize çocuğunuza ve aile düzeninizi temelinden sarsmaya kadar gidecek ve durduk yere kendi içinizde birbirinize düşmanlık duymaya başlayacaksınız.
Size tavsiyem evliliğinizden yana şikayetiniz yoksa kendinize özel bir yaşam kurmayı deneyin
İnanın herşey normale dönecektir ;)10 YorumlaÖncelıkle ev üstüne ev olmaz malesef kızalrımız koca bulucam evlenıcem laylom hesabı yaparken ufacık detaylar hayatını karartıyor.Öncelıkle sunu bılmek lazım kadınlar yapısından dolayı zaten meraklıdır bır kadını bır eve bırakın heryerı karıstırmeya meraklıdır bısı aradıgından degıl oda bılmez ne aradıgını Ama kurcalamyı severler bu telefon olur ev olur faetketmez yanı. Fınalde esınle konusup ayrı bır eve cıkmanız gereklı evlınıp onun dedını cekecegıne kendı anennın evınde otursaydın daha mantıklı degılmıydı. O yuzden evlenecek kızalra tavsıyem evden kurtulucam dıye evsız barksız yerlere gırıp hayatınızı heab etmeyın az daha mantıklı olun kendı evınızı ve yuvanızı bılecek kısılerle evlenın
10 Yorumlakim ne derse desin abi; anneler oğullarını aşırı derecede kıskanıyor ve oğulları hep onların yanında kalsın, herkesten çocuğu olsun ama hiç kimseye ait olmasın, sadece annelerine ait olsun istiyorlar, %87'si kıskanıyor, kimse inkâr etmesin abi, artık bırakın! düşün! şu gelinlerin yakasından!
52 Yorumla- +1 yıl
Allah razı olsun ya. Valla bir erkeğin bunu söylemesi o kadar güzel ki.
- +1 yıl
@Pınar-Günce neyse onu söyledim, kimse kabul etmez genelde, en nefret ettiğim şey; özel hayata saygısızlık, evlilikler hep aileler yüzünden bitiyor, elin kızını alırken istemeye giderken; gelin kızım öyle, gelin kızım böyle, aldıktan sonra herkesin gerçek yüzü çıkıyor ortaya, sinir oluyorum evliliğe müdahale eden bütün kaynanalara! bu arada Okey'in sayfasını takip etmenede sinir oldum 😒
+1 yılBenim kayınvalidem de biz evde yokken gelir her yeri karıştırırdı hatta bir gün evin içinde bir kağıt parçası bulduk içinde arapça bir şeyler yazıyodu günahını almayim yine de belki eve oturmaya gelen baskasıda koymus olabilir ama kayınvalidem köpeklerden korkar ve sevmez bu yüzden eve köpek aldık asla misafirliğe bile gelemiyor şimdi korkuyo
22 Yorumla- +1 yıl
Ahahah eve köpek almak çok iyiymiş ya😂
- +1 yıl
Aynen öyle rahatladık bize de dost oluyo☺️
Canım eşin arkandaysa layınvalideni başınıza çıkartmayın onların istekleri zorlamaları hiç bitmez. Sen taviz verdikçe üstüne gelir. İmkanınız varsa ayrı eve çıkın yoksa en azından odanı kilitle senin şahsi eşyalarını karıştırmamasını eşine tembihle sen kötü gelin olma topu eşinin üstüne at ve odanı kilitle allah sabır ve selamet versin
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 377 cevap paylaştı. Benzer bir şey benim başıma geldi. Eşimin anneannesi temizlik bahanesiyle odaya girerek benim çantamı karıştırıyor ve sanki hırsızlık yapmışım gibi sürekli olarak bunları alacak parayı nereden buldun? Sizin paranız mı var? V. s. diyerek beni aileme şikayet ediyor. Göçmenler ülkenin en güzel ve değerli yerlerine kondu. Diyeceklerim bu kadar
00 Yorumla
+1 yılBu hoş bir durum değil elbette sende bir evli birey olarak bu durumdan hoşnut olmadığını söylemen gerekiyor, bu durumu eşinle de paylaş, gerçekten ben anlamıyorum bunu kadın kadına yaparsa el insanına bir şey söylemeye gerek kalmıyor.
Gençlik döneminde kendisi de evlendi aynı şeyleri yaşamış bir kadın olarak bunu sana yapıyor olması hiç güzel bir şey değil. Allah yardımcınız olsun.
Güzelce çözülür yeter ki huzursuzluk olmasın.00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılValla benim babaanemde surekli soyleniyo ama artk yaslandi bisey diyemiyo habire aglayip duruyo, bunaldi bir beddualar babama bize felan, diger cocuklari bakmiyo gelmiyo bile onlara yagcilik yapip bisey diyemiyo bile. babama anneme uzuluyorum valla o kadar sene bosuna bakmslar diye. Bence sence biran once esinle ayri eve cikmalisin
01 Yorumla- +1 yıl
Inşallah ayrılırız diyorum
Eşinle konuşabilirsin bu durumu bunun ilişkinize zarar verdiğinden bahset ya da kaynana yağ çek annecim ben seni kendi annemin yerine koydum ne olur sen de beni kızın yerine koy VS. Eğer durumunuz varsa da ayrı eve çıkın bu sizin ilişkinizi yıpratır çünkü
20 Yorumlaaçık açık konuşacaksınız rahatsızlığınızı ve gerekirse bundan sonra odamı kilitleyeceğim diyeceksin.
Gerekirse kilidi değiştirip kilitleyeceksinde.
Kocana da birlikte yaşama kültürüne sahip olamayacaklarsa ayrı eve çıkalım diyeceksin.00 Yorumla
+1 yılKayınvalidene sordun mu odanı karıştırmandaki sebep neymiş birşeymi arıyormuş kaybetmiş kaybettiyse orada ne işi varmış bunları sor eğer keyfi giriyorsa, odanı kitle anahtarını yanına al ve tez zamanda evini ayır aksi halde hepinizi yönetmeye devam eder söz söyleyemeyecek duruma gelirsin...
00 Yorumla
+1 yılTek çaren ayrı ev eşine söyle herkesin bı özeli olmalı bu birlikte yasasanizda o oda sana ve eşine özel izinsiz bı şeylerini kullanması da duzeduz hırsızlık mevkiinde 🤷
14 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
Aile & Toplum konusunda 11,7b cevap paylaştı. Yatak odani kilitle. Evi ayırmak için eşinle konuş. Rahatsizligini k. validene uygun bir dille anlat.
10 Yorumla
+1 yılAynı yerde kalmaya mecbursan ve eşinde mecbur kalıyorsa bazı şeyleri önlem çok zor. Eşinde o problemi çözemez. Fazla birbirinizi üzmeden bazen görmeden idare edeceksin. Ta ki ayrı bir eve çıkana kadar. Sabır...
00 Yorumla
+1 yılÖnce kocana söyle sonda da kocanın tepkisi önemli değil kaynanana söyle. Başlarım öyle kaynanaya dengesiz midir nedir
10 Yorumla
+1 yılBenim annemle babam 22 yıllık evli babannem hala annemin eşyalarını karıştırır🤣
Yapacak bişey yok😅10 YorumlaCok zor bir durum. Allah yardimcin olsun. Dikkat et bu hesabindanda hsberdar olmasin. Esin calismiyormu? O ne diyor bunlara? Ayri eve cikamazmisiniz?
00 Yorumla
+1 yılAyrılın o evden ya da sen o odadan çıkma onunla muhatap olma, evden çıkarken de kapını kilitle. Kapına, çekmecelerine, sandığına kilit taktır.
00 YorumlaBir kahve yapıp biraz konuş. Rahatsız olduğun konuları söyle anlayışla karşılayacaktır. Ama eğer ki anlayışla karşılamadı eşinle konuş.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Böyle kaynana mı olur, kocan ne diyor? Ben olsam kavga ederdim hiç sevmem evlilik gerçekten kolay işler değilmiş Allah yardımcın olsun.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 367 cevap paylaştı. Sibelasya34 hnm allah kadınların yardımcısı olsun. KAYNANALAR başa bela. bir kadının yatak odasına kadar girmek ayıp bişey :)
10 YorumlaAyrı eve çıkın birde bu zihniyette olup eşini annesine ezdiren erkekten ne hayır gelir.
11 Yorumla
+1 yılOdayı kilitler sonrada cevabını veririm.
Bu tarz konularda oldukça dobra biriyimdir...😡07 Yorumla- +1 yıl
Bu arada onlarla birlikte yaşamayı neden kabul ettin ki?
Sen hatayı orda yapmışsın. - +1 yıl
Bende söylüyorum cevap veriyorum beni kendi kızlarıyla. kiyasliyor saygısız oluyorum malesef
- +1 yıl
Kayın pederim olmadığı için tek kaldığı için kalmayı kabul. ettim en buyuk pismanligim
- +1 yıl
Anladım, kaç yaşında kayınvalideniz?
Huzur evinde kalsa olmaz mı? - +1 yıl
53 yasinda ama bizim evden ayrılcaz dememize bile ben millete ne diycem diyen birisi açıkça asiri. sinsi biri
- +1 yıl
Allah yardım etsin ne diyim
😊🌺 - +1 yıl
Aminnn insallah😌
+1 yılYapacak bişey yok. Başta bu şartları kabul edip evlenmişsin.
10 YorumlaEvi ayır hemde acil bence haftalık ilişki sayısını bile oğluna fısıldıyor olabilir
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKonuşun bunu. Eşine de söyle bu şekilde yapamıyorum de belki biraz olsun düzelir. Valla benim yengem odasının kapısını kitlerdi sen de öyle yap alamasın hiçbir şey
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılNet ve tavizsiz bir dilde davranmalısın. Eşin de bu konuda sana destek olmalı çünkü yaptığı hata ötesi yaklaşım biçimi
04 Yorumla- +1 yıl
Konuştuk esim ve bende bizi hatalı görüyor odamı karıştırdım diyorum ne var bunda aynı evdeyiz diyor eşimde söylüyor yanlış bizi hatalı görüyor biz birbirimizi dolduruşa getiriyormuş siz bahane arıyorsunuz diyor
Cevap sahibi+1 yılNe alakaymış ama ya senin mahrem alanın oraya giremez eşin dese ana bak benim eşimin mahremi benimdir ona yapılan bana yapılıyo diye taviz tavizi getirir
- +1 yıl
Çok konuştu çok söyledi esim ama anlamıyor normal karşılıyor aynı evdeyiz sonuçta ne var bunda diyor
Cevap sahibi+1 yılİşte burda ikna etme yöntemleri var parsonda özel ve bazı çok mahrem şeylerini görmesi nasıl normal ki eşin açısından özür dilerim ama
Senin bir suçun yok emin ol bütün suç o kişiliksiz esindeki seni ailesiyle yüz göz ediyor
10 Yorumla
+1 yılnazil dayaniyorsun hayret ediyorum işin zor başka eve çik
00 Yorumla
+1 yılEv ev üstüne kurulmaz derler çok doğru ben olsam odamin kapısını kilitlerim gün içinde
30 Yorumla
+1 yılEn nefret ettiğim , öldürmek istediğim kaynana tipi. Allah bana öyle kaynana vermesin.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 483 cevap paylaştı. itaat et bir dediğini 2 etme oda bir anne senin gibi
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 831 cevap paylaştı.
+1 yılsen kendin kaşınmışın evlenip ne diye aynı evde oturuyosunki
20 Yorumla Kocacığın buna müdahale edemiyorsa senin yapacağın bir şey yok, gitmekten başka.
00 Yorumla
+1 yılOturmasaydın kızım yanına bir odalı bı yer tutsaydın yinede beraber oturmasaydın ikinizinde şikayet etmeye hakkı yokk
00 YorumlaAynı evde olmaz. Aşrıı bir kıskançlık var onda. İleride daha büyük sorunlar yaşamaman için ayrı eve çıkmalısın
00 Yorumla
+1 yılAsla katlamazdım senin basta kayinvalidenle aynı evde yaşaman hata ne diyebilirim ki özele de saygıları yok 🤦🏻♀️
00 Yorumla
+1 yılEşin anneciyse işin zor. Değilse çek kenarıya güzelce anlat. Ben dayanamıyorum de, çekil kenarıya.. Ama saygı çerçevesinde olsun herşey. Topu ona at. 👍
00 Yorumla
+1 yılEvden çıktığın zaman Yatak odasını kitle anahtarı da yanına al terbiyesizlikden başka bir şey değil
00 Yorumla
+1 yılNormaldir bütün kayın valideler aynı şeyi yapar kimi göstere göstere kimisi gözünün ucuyla yaptığın işi takip eder sıkıntı yok
00 YorumlaYaşlı başlı kadın... Eşinizin hatrına tahammül etmeye çalışın.. Baktınız olmuyor durumunuz el veriyor ise ayrı eve çıkın...
01 Yorumla- +1 yıl
Iki buçuk yıldır katlandım kapımızı dinlemeside var sürekli bu böyle ama inkar ediyor
+1 yılAllah yardimcin olsun
11 Yorumla- +1 yıl
Amin insallah
+1 yılAynı evde yaşamak çok zor ya gerçekten Allah sabır versin
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 568 cevap paylaştı. Sen cidden körü körüne evlenmişsin. Aynı evde yaşamak ne ya? Baştan reddetseydin keşke
00 YorumlaGelecekteki kayinvalide proflim bu 'olacak esya karıştirmam ama oğlumu kesin kiskanirim😂
00 Yorumla
+1 yılDirek evi ayırın ya da çıkarken kapıyı kitle ve sana karışmaması gerektiğini açıkça söyle derim.
10 Yorumla
+1 yılOnun yatagınıda odanıza alın çıktıgın yok bu odadan zaten rahat rahat karıştır de
10 YorumlaO şekilde yürümez kesinlikle. Eşini ne kadar sevsende bir süre sonra sizde huzursuzluk yaparsınız.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKayınvalidenin evinde yaşamamayı denesen?
14 Yorumla- +1 yıl
Eşim annesiyle konuştu ve izin vermiyorum gidemesiniz diyor babanım. kapisini nasıl kapatırsın sen bu evden gidersen kapına bile gelmem diyor kayınpederin vefat etti evlenmeden önce yalniz kalmasın diye beraber oturalim dedik ve yapamıyorum şu an
Cevap sahibi+1 yılkapına bile gelmesin o hâlde. bu ne yüzsüzlük yahu çocuğuna bile karışıyor? eşin de affedersin ama pısırık mı biraz hiçbir şey demiyor? çocuğa da yazık sana da. acilen çık git o evden, başka bir ev bul. hayat böyle geçmez. eşin de biraz dik dursun. siz böyle oldukça o daha nelere karışır nelere... zaten karışıyordur da senin haberin yoktur gerçi. iyi niyet yok bu kadında, ben sana söyleyeyim.
- +1 yıl
7 görümcem var eşimde en küçükleri ve tek erkek kayınvalidem üzerine çok. dusuyor evlendi yine aynı değişmesi sanki evlenmemiş gibi esim. defalarca konuştu annesiyle karışmam naparsaniz yapın bir sat sonra yine aynı karışmasam. olmuyor illaki karışsam diyor
Cevap sahibi+1 yılsenin vasfın ne? öyle dışarıdan seyrediyorsun herhâlde kendi hayatını.
+1 yılÇirkeflik yap veya alttan alttan laf sok imalı şeyler söyle baktın olmuyo odanı kitle kocana şikayet et
00 YorumlaAslında bu kaynana meselesi bir döngü bence sen kendi gelinin iyi davranırsan o da yeni gelinlerine iyi davranır bu döngüsel bir olayy☺️☺️☺️
00 Yorumla
+1 yılOdayi kilitle özel hayat kariştirilmaz öyle.
18 Yorumla- +1 yıl
Ben ödemi kapatmama bile söyleniyor ben odamı kapısının hiç kapatmıyorum sen niye kapatıyorsun kim var evde açık. kalsin diyor eşimde kilitlemeli söyledi ama. kilitlesem biliyorum. yine söylencek sürekli kendini haklı. cikartiyor hasta numarası yapıyor 😔
- +1 yıl
o hasta numarası yapıyorsa sende hasja numarası yap 😁
- +1 yıl
Hayır sorun ne biliyor musun esime kendini arındırıyor ben üzülüyorum ondan hastalanıyorum. beni üzmeyin diyor
- +1 yıl
tamam sende arındır o zaman?
- +1 yıl
Kendini esime acindiriyor bugün çok hastayim
- +1 yıl
hasta ama nasıl odayi karıştırabiliyor?
- +1 yıl
Hasta desigim bugun basim. agriyir bugün şeker ölçmeye gittim. gece hiç uyumadim. vsoyle büyük. hastaligi yok yani
- +1 yıl
anladım o her yaşlı insanlarda var büyütmesine lüzum yok yani 🤗
Gizli Üye(25-29)+1 yılO evden taşınacaksınız yoksa kurtulamazsın ayrıca kayınvalidene bu rahatsızlığını söylemen gerek yoksa zaten önemli değilmiş diyip devam eder
00 YorumlaSeksi çamaşır arıyordur belki, kendi gidip alamıyorsa 😂
02 Yorumla- +1 yıl
😄😄
- +1 yıl
@Sapphireinthesnow olabilir demi.
Geçen haftaki Müge anlıda dedeyi zehirleyip genç sevgilisi ile işi pişiren karı vardı, o aklıma geldi, yaşı ilerlemiş karılardanda değişikler çok 🤣🤣😂
+1 yılBosuna demiyoz ev üv üstüne ev olmaz diye. Ayri eve çıkın konuş kocanla
00 YorumlaBeraber yaşıcaksak benim eşyalarımı karıştırma de eşinin yanında
00 YorumlaŞu kadarını söyleyebilirimHemen ayrı bir eve geçmelisinizTecrübe ile sabittir bu şekilde yürümez
00 Yorumla
+1 yılAyyy ne fena. Ben olsam kriz geçirirdim. Eşine söylesene
00 Yorumla- Devamını Gör (40)
Devamını Gör(85)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Kayınvalidemle aynı evde kalıyoruz ve izinsiz benim eşyalarımı karıştırıyor. Ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer