Yıllardır tartışılan ama bir türlü uzlaşmaya varılamayan bir konudur bir kadınla bir erkeğin sadece yakın arkadaş olup olamayacağı. Yapılan bir araştırmaya göre, bir kadınla bir erkeğin arkadaş olması bir hayli zor gibi duruyor; çünkü genelde erkek tarafı gizliden gizliye daha fazlasını istiyor. Peki siz bu araştırmaya katılıyor musunuz? Sizce bir kadınla bir erkek sadece yakın arkadaş olabilir mi?
Güncellemeler
+1 yıl
✨✨✨✨
Sizce bir kadın ile bir erkeğin sadece arkadaş kalabilmesi kolay mıdır yoksa zor mu?
Aslında sorunun cevabı sanıldığından çok daha basittir. Kişiden kişiye değişir bu konu. Yani şöyle diyeyim X kişisi bir kızla arkadaş kalmayı çok güzel bir şekilde gerçekleştirirken Y erkeği sadece bir kızla sevgili olma amaçlı konuşur. Ya da bunun tam tersi olabilir. İnsanlar kendini tanıma erdemini gerçekleştirmek istemediğinden dolayı bu konu sürekli olarak kilit olarak kalır (konu kilit iyi forumlar yazısı geldi aklıma :D ) Eğer siz kendinizi tanıyorsanız ve bir erkekle/kadınla arkadaş kalmayı kendinize nasıl görüyorsanız o şekildedir. Siz bir erkekle/kadınla arkadaş kalamıyorsunuz diye sizin hem cinsiniz de kalamayacak diye bir olay yok. Her insan birbirinden farklıdır. Bu ayrımı yapalım lütfen :)
Evet 1 Kadın ve 1 Erkeğin sadece çok yakın arkadaş olabilmesi çok zordur ama imkansız değildir. -Kadınlar arkadaşlık konusunda cinsiyet ayrımı yapmazlar , hatta karşı cins ile daha iyi arkadaşlık yapabilirler. Sınırlarını iyi bilirler düşünceleri daha çok arkadaş odaklıdır. -Erkekler için durum daha farklıdır. Erkekler hormonları gereği Kadınlar gibi değil de daha farklı düşünebiliyorlar bu yüzden Kadınlardan daha farklı duygular besleyip fazlasını isteyebiliyorlar. 1 Erkek ve 1 Kadın gerçekten çok yakın arkadaş olacaksa. Gerçekten o Erkeğin , Kadını yapı olarak beğenmiyor olması gerekir.
Bence biraz görselliğe bağlı olarak değişiyor çok çekici karşi bir cinsle seviyeli bir arkadaşlık olabilir. Ama fazla temas ve içli dışlı okunduğunda ister istemez etkileşim olabiliyor. Samimi olduğum kız arkadaşlarım oldu ama belirli bir sınır koydum hep. Açıkçası görsel olarak beğenmiyorsan arkadaş kalman daha kolay.
Kolaydır. Bir erkekle bir kadın arkadaş olabilir Sınırların bilinmesi kafi.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Iki tataftan biri duygularina yenilebiliyor ne yazık ki.. arkadasz sanmıştım başka bir sehre gitti bir sure gorusmedk falan erkek arkadaşım vardi evlilik yoluna girdik evlendk arkadasimi görünce evlendm bu arada dedim bana baktı elimdeki yüzüğe konusmadan gitti sonra mesaj atmış instadan cok daha farkli olabilirdi diye ne gibi dedim senle ben.. neyse dedi dahada konuşmadık
İlkokuldan itibaren olabilir. Sonrasında erkekler sıkıntılı. Mesela benim en yakın arkadaşlarım hep ilkokuldan. Ama eğer karşı taraftan o yana bir duygu alınmamışsa tabi ki arkadaştan öte duygu hissedilmez. Lakin en hafif bir sıcaklık, elektrikten sonrası arkadaşlıktan öte duyguların ortaya çıkmasını sağlar. Özetlemek gerekirse zor :)
Bana kolay geliyor ya üstünde düşünmem bile. Tabi soru şöyle olsaydı : yakışıklı bulduğum bir erkekle arkadaşlığımı koruyabilir miyim. Hayır kesin asılırım.
Kadın için bilemem ama erkek için bir noktadan sonra arkadaşlık başka şeylere dönüşür. Zordur yani. Ben hep kadınları arkadaş olarak gören erkek değil, henüz fırsatını bulamamış olan erkek gördüm. 🤷♂️
Kolay bir sürü kız arkadaşım var. Hiçbiriyle de sevgili veya flört olmadık. Flörtöz konuşuruz ama yakınlıktan mesela sevgilisi olanlarla öyle konusmuyoruz ya da benim olduğunda onlar benimle öyle konuşmaz. Olur yani arkadaş niye olmasın
Yıllardır dostluğumun sürdüğü bir sürü erkek arkadaşım var. İki tarafta birbirine değer veriyorsa zaten 5 dakikalık zevk uğruna dostluklarının bozulmasına izin vermez.
Kolaydır. Erkekle kadın duygusal olarak boşlukta değilse ve ilişki ihtiyacı hissetmiyorlarsa gayet iyi arkadaş olabilirler. Hatta bazen birbirlerini hemcinslerinden daha iyi bile anlayabilirler.
Bizde bilirdik yaaaa olurmuu salaakkkk ben hiç qrkadasima hiç o gözle bakarmiyiimmm.. demeyi ama yalana gerek varmı? Olmaz olamaz demiyorum bir gün mutlaka olur.
Kolaydır ama arkadaşlıkta hiç bir zaman samimiyet göremedim bir iki tane hariç onlar da konuşmuyorlar artık ve normal olarak kız arkadaşım hiç yok ortamlarda olursa oldu başka yok.
zor olmamalıdır. kadın- erkek arkadas iliskileri asırı güzel ve kalıcı olabiliyor, umarım insanlar bir gün 'kadın ve erkek yalnızca sevgili olabilir' algısından kurtulabilirler.