Sizce bir kadın ile bir erkeğin sadece arkadaş kalabilmesi kolay mıdır yoksa zor mu?

Yıllardır tartışılan ama bir türlü uzlaşmaya varılamayan bir konudur bir kadınla bir erkeğin sadece yakın arkadaş olup olamayacağı. Yapılan bir araştırmaya göre, bir kadınla bir erkeğin arkadaş olması bir hayli zor gibi duruyor; çünkü genelde erkek tarafı gizliden gizliye daha fazlasını istiyor. Peki siz bu araştırmaya katılıyor musunuz? Sizce bir kadınla bir erkek sadece yakın arkadaş olabilir mi?
Sizce bir kadın ile bir erkeğin sadece arkadaş kalabilmesi kolay mıdır yoksa zor mu?
Güncellemeler
+1 yıl
✨✨✨✨
Sizce bir kadın ile bir erkeğin sadece arkadaş kalabilmesi kolay mıdır yoksa zor mu?
Cevapla