Yok kadınların başarılı olduğu bir konu var mı yok erkeklerin başarılı olduğu bir konu var mı? Sanırsın birbirlerine düşmanlar sürekli birbirlerine laf yetiştirme çabası...
Sana ve cinsiyetine insanlık hakkı veren de bir erkek, o platformun yaratıcısı da bir erkek, internet evreninin yaratıcısı da bir erkek, elinde tuttuğun cihazın mucidi ve geliştiricisi de bir erkek, kullandığın alfabe ve lisanın da yaratıcısı bir erkek. Esas mesele, kadınların başarılı olduğu bir konu var mı, bunu tartışmak icap eder..
Kadınların çirkefleşmeden ilerleme kaydettiğini görebilen var mı? İşe girecek kadar becerisi olmayıp kadınlara özel kontenjan isteyen cinsiyetin bunu yazması daha trajikomik.
Bir kadın, erkek öldürdüğünde sevinenler gibi... (Üstüne de katil kadın olduğu için, kadını savunuyorlar) Dipnot: Sadece feminazi kadınlar da değil Meriç erkekler de seviniyor her bir erkek öldürüldüğünde...
Erkekler genel olarak yaptıkları işte daha başarılılar. Kadınların duygusallığı ve toplumda yeterince fırsat verilmemesinden dolayı başarı oranı daha düşük.