İnsanlar neden düşene bir tekme de ben vurayım diye düşünür?

Benim hayattan anladığım; hiç güçsüz olamazsın. En ufak güçsüz olduğunda ailen bile sırtını biraz da olsa dönebiliyor. Artık uzaktaki insanların yaptığına kızmıyorum. En yakınlardaki daha çok canını acıtıyor. En büyük ihanetler en yakın akrabalardan geliyor. Duygusal olduğunu bir görse insanlar leş kargaları gibi üstüne çöküyorlar. Düşene bir tekme de ben vurayım istiyorlar. Neden sizce?
İnsanlar neden düşene bir tekme de ben vurayım diye düşünür?
Cevapla