170 boy 42 kilo, 22 yaş. Zargana gibiyim, zayıfım. Bayramda uzun zamandır görmediğim akrabalarımı gördüm şaka yapmıyorum herkes bana “aaa nolmuş bu kıza çürümüş gitmiş zapzayıfsın git yemek ye” tarzı şeyler dediler. Kavurma yerken herkes bol bol ye kilo al dedi. Mutfaktayken de akrabalarımdan bir kadın “ne popiş var ne m… karı mı bu çubuğa dönmüş” dediler. Ben hep zayıf biri oldum hiç bırak balık etliydi, olmam gereken normal kiloda bile olmadım.
Ben bile kendimi beğenmiyorum kendimi çok kötü hissediyorum, yiyorum yiyorum ama kilo alamıyorum tek gram alamıyorum doktora da gittim kaç kere kan tahlili de yaptım bir şey çıkmadı doktorlar da ye diyor ama yiyorum bazen kusasım gelene kadar yiyorum ama yok. Ne yapacağım nolur bir akıl verin kilo almak istiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer