Mahalle ya. Perdeyi geç açsan hasta mısın diyorlar. Alt kat ses gitmeyince çocuk mu hasta diyor. Akşamları dışarı çıkıp kapı önünde çay içiyoruz. Sitede sorsan üst kat komşusunu tanımayan var
ben mahallede yaşamayı daha çok seviyorum herkes birbirini tanıyor, komşuculuk var , aile gibisin ama sitede öyle değil geçerken kapıyı kapatıyorlar. :)
En İyi Cevaplar