Ben adalete olan inancımı kaybettim. Azıcık ucundan da aşka. 🤷♂️😌 hoş aşka inanan biri de değilim ama inandığım kadarınıda kaybetmiş olabilirim. 😂 peki siz?
Hayatta neye olan inancınızı kaybettiniz?

Hayatta neye olan inancınızı kaybettiniz?


Davranışa yansımayan hiçbir şeye en ufak inancım kalmadı artık. Bana dünyanın en güzel cümleleri de kurulsa ben karşımda ne gördüğüme bakıyorum. Hiç yanıltmadı.
Allah’a olan imanım var oldukça, olmayacaklar olur, yapılmayacaklar yapılır..
Kaybettiğim hiçbir inancım yok..
#Vesselam
adam akıllı sabit bir yaşantım olacağına... ben-nasıl-büyük-kadın-olacam 😕
Adalete, insanlara olan inancımı kaybettim.
Cevap
32Cevap
Hiç bir şeye inancımı kaybetmedim umutlarım var ve onlara sıkı sıkı sarılıyorum...
İnsanların güvenine olan inancımı kaybettim. bir daha güvenmem diyorum ama belki bu iyi birisidir diyip güveniyorum. Sonuç hayal kırıklığı.
Şu an ruh halim kötü değil ama bu gelecek yüzünden tüm inancımı kaybediyorum. Bazen hiçbir şey başaramayacak gibi hissediyorum.
Benim adalete zaten hiç bir zaman inancım yoktu onun haricinde dostluğa inancım kalmadı hepsi sırtımdan bıçaklıyor
Umutlarımızı yıkmaya kimsenin gücü yetmedi henüz 👍. Güzel artistlik yaptım ama😂😂
Aşka ve adalete eskisi gibi inancımı yitirmeye başladım yaşadıklarımdan sonra
Evrende adalet olmasaydı şu an yaşıyor olabilirmiydik?
İnsanlara inancımı kaybettim, inandıklarımın sayısı bir elin parmaklarını geçmez.🤷♀️
İnsanların samimiyetine ve verilen sözlerin tutulmasına
Aşk diyeceğim ama inancımı değil güvenimi kaybettim.
Hiçbirşeye olan inancımı kaybetmedim hala umudum var.
Valla yaşım çok genç. O yüzden karamsar değilim. Her şeyin zamanı var diyerek kendimi teselli ediyorum
Tanrıya olan inancımı kaybettim. Pişman değilim doğru yolda olduğumu düşünüyorum.
Çıkar olmadan bir şey yapılmaz iyiliğe olan inancimi kaybettim ve güvene
Aklıma gelmedi ama inanırım genelde ondan olsa gerek
Bende polisle yaşadığım olay yüzünden polise olan güvenim kayboldu
hükümete olan inancimizi yitiriyoruz hebuz tam anlamıyla bitmedi
İnsanlığın iyi olabileceği inancımı çoktan kaybettim
Herşeye gibi hemen hemen
Samimiyetlik akıllılık
Sevgilimlenolan sevgime inancim bittu suanda bitik
Aşk diye bir şeyin var olduğuna
herşeye. Gittikce en dibineee.
Benim hiçbir şeye inancım yok ki.
Aklına gelecek herşey
Insanlığa sevgiye güvene olan inancım kalmadı
İnsanlara olan inancım tamamen bitti
Herşeye aklına ne gelirse
Samimiyetsiz insanlara
İnsanlara olan inancımı kaybettim.
Türkiyenin adaleti, eğitimi ve dinlere inancım yok
kendime olan inancımı kaybettim daha vahim 😂
çok iyi insanlara inancım az kaldı
Tr de insan gibi yaşanılcağına
Hayallerime ve ona olan inancımı kaybettim.
Aşka olan inancımı kaybettim.
Yaşamaya sevgiye saygıya dürüstlüğe birde tanrıya
Annem hariç herkese neredeyse.
Erkeklerin sevgisi ve sadakati
Adalet ve mucizeleere
Hep bir umut ışığı vardır be adam
İnsanlara
Dostluğu
Aşka
Insanlara
Adalete
İnsanlar..
insanlara kalmadı
Kadınlara
Şansa
İnsanlara.
insanlara..
İnsanlara ♾
Yuh bee soruyu ilk ben sordum
İnsanlara
Afalet
Sevgiye
İnsanlara
bence adalet yok
Kahbe insanlara
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar