Kapalıyım açılırsam çok günaha girmiş olurmuyum?

14 yaşında kapandım 4 yıldır kapalıyım 4 yıldır saçlarım güneş görmüyor rüzgarda savrlumuyor çok farklı bir his saçlarmı bu denli özliyeceğimi bilmezdim
Kapalıyım açılırsam çok günaha girmiş olurmuyum?
Cevapla