Arkadaşım yok sevgilim yok sevenim yok?

Mutluluğumu paylaşacağım yanında olcağım yardım edeceğim bana yardım edicek kimsem yok
İnsanlarla iletişim kuruyorum ama bir zamandan sonra insanlar benden soğuyolar bu hep böyle olduğu için sorunun bende olduğunun farkındayım ama bende ne gibi sorun var farkında değilim
Gerizekalıyım desem ıq testim 95 çıktı zeka geriliğimin olmadığı onaylandı doktorlar tarafından yani enerji meselesi herhalde etrafa negatif enerji yayıyorum
Hiçbi ortamda insanlar beni sevmiyo benle muhatap olmuyo bunu nasıl aşarım onuda bilmiyorum
Sevdigim adam bile beni istemedi eski sevgilisi doktordu bense lise mezunu bir salakktim bana bakmazdı zaten
Arkadaşım yok sevgilim yok sevenim yok?
Cevapla