Tom ve Jerry hepimiz biliriz çokta sevdiğimiz bir çizgi filmdir. İnsanlar yaşı kaç olursa olsun hala izlerler 😀 Bende son birkaç gündür cartoon network te denk geliyorum izliyorum. Zavallı Tom Jerryi bir türlü alt edemiyor. Ama Jerrye de yazık neler yapıyor Tom ona 😁 Ben onları izlerken hem gülüyorum hem mutlu oluyorum. Aslında insanlara çok mesajlar veriyorlar.
Siz hangisinin tarafındasınız? Tom mu Jerry mi? Sizce hangisi daha başarılı ve zeki?
Ben fare Jerry tutuyorum. Hepte onu tuttum zaten 😁 Bence o daha başarılı ve zeki. Küçük olması da onun avantajı 👍
Siz hangisinin tarafındasınız? Tom mu Jerry mi? Sizce hangisi daha başarılı ve zeki?
Ben fare Jerry tutuyorum. Hepte onu tuttum zaten 😁 Bence o daha başarılı ve zeki. Küçük olması da onun avantajı 👍
Tom
Jerry
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar