Jerry bu sene çok oy kaybetti. :D
Tom mu Jerry mi? Kimi destekliyordunuz?
Jerry bu sene çok oy kaybetti. :D

Yıllarca izlediğimiz bu ezeli rekabette siz kimi destekliyordunuz. :) <3
Tom mu Jerry mi? Bu harika rekabette kim daha üstün. :D
Ben Tomu desteklerdim küçükken çünkü bir şeyin peşinden gidip sürekli kaybediyordu aynı benim gibi. bende bir şeyi çok isterdim ama bir türlü başaramazdım. tabi ki ne kadar doğru bilmiyorum ama dizinin sonunda ikisi de birlikte ölüyorlardı sanki
@ Ben izlerdim demek istedim.. çıksaydı yani... böyle bir proje olsaydı dizi halinde..
attığı manime de benim kendi tavsiyem insanlara sevdiğim bir animeyi önermek istedim. dizi film sorusu olduğu için..
sanırım açıklayıcı olmuştur sizin için.
önce anlayın sonra görüşü kaldıracksanız kaldırın komik olmayın olur mu? :D
Tom.
Sebebi ise Tom'un hiçbir zaman Jerry'i yemek istememesi, bulunduğu evde kalabilmesi için onu yakalaması gerektiğinden ötürü. Çünkü evin sahibi, Tom'u bu sebeple eve almıştır.
Yani burada sokakta yaşamamak için rol kesen zavallı bir kedi görüyoruz aslında.
Jerry arkasına kapitalist ve siyonistlerin desteğini almış yeni dünya düzeninin maskarası olmuş bir p*ç. Tom ise ekmeğinin peşinde olan dürüst ve milliyetçi bir kahraman.
Cevap
34Cevap
Tom aslında. Jerry'i istesen onlarca kes avlardı. Bazı durumlarda ona defalarca merhamet gösterdi.
Jerry'iyi desteklerdim hep. Tom'u da severdim ama favorim Jerry idi.
Ben Tom destekçisiydim. Garibim işini yapmaya çalışıyordu. Jerry ise y.. vşağın tekiydi. Hiç mağdur ayağına yatmasın.
Jerry Troldü yaa :D
Annem sürekli ablamın tom, benim jerry olduğumu söylerdi o yüzden jerry daha sempatik geliyor :DD
:D :D
Ikisini de değil bahçelerindeki köpeği destekliyordum dhjkhh
Haydaaaaa :D
İşle iyice kızıştı :D
Ha ha aynen ikisine de gıcıktım ben hep bu fareyi ne zaman yiyicek diye bekledim nsnsjjs
:D :D
Yaaa ben kötüydüm sanırım, Tom'dan yana oluyordum hep :D
Ama aslında iyi olan Tomm du :)
İkiside bir kadım uğruna intihar etti ikiside gözümden düştü.
Aslınd Jerry yaşlılıktan ölüyor. Tom ona harika bir cenaze töreni yaptı :)
Ben tom destekçisiyim
Kedi olalı bi fare tutamadı
şu an siyaset havası katmış gibi olduk :D
Tom bu ara iktidarda şov yaptı. Diğer kedigillerin oyunu jerry i onlara vermeyi hedeflemekle aldı :D
Tom hangisi Jerry hangisi idi,, fare yi tabikide,, yem (av) olan o,, masum karakter çünkü,,, kedi ise sinsi iblisin çırağı
Tom elbette
Jerry haindir, düzenbazdır, üç kağıtçıdır.😂
Her zaman Tomu desteklemişim ben. Tarafım degişmedi hiç.
İkiside birbirine değer veriyo seviyor ama tom bazen çok acımasın beride öyle ama beriyi daha çok seviyorum
Jerry hep kazanıyor gıcık olurdum Tom'u destekliyorum.
Tom ve Jerry normal hayatta çıplakken neden plaja giderken mayo giyerler?
Kedileri çok severim o yüzden Tom 😊
Özellikle cazibeli kedileri :)) 😋
Ayırmak olmaz onlar bütün , Tom evden atılınca Jerry eve geri gelbilmesi için yardım etmişti. Tom da çoğu zaman Jerry i bilerek yok etmedi , vunku o yok ederse artık bir işi amacı olmayacaktı
GS FB gibi yani :D
Öyle de denebilir.
Tabi ki kedici olarak Tom 😃
Çocukken Jerry'yi büyüyünce Tom'u desteklemeyenin zihin setinde sorun vardır.
Tom tabiki.. 😄
Bu soruyla siteyi ikiye ayırıcam. Tomcularla Jerryciler.
- Artık sağcı solcu olayı biticek Tomcular Jerryciler başlıcak. :D
İyi fikirmiş.. 🤣
Jerry benim minik kedim 😍
:D :D
Pardon Tom 😂
Tom karnını doyurmaya ve evi haşerelerden temizlemeye çalışıyordu jerry ise pis haşere
Ben tomu seviyordum Jerry herzaman tomu kızdırırdı çünkü
birbirinden ayrı değerlendirmek olmaz bir bütün
Guzeldi be cocuklugumuz
İkisi kardeş bunların ayırt edemem
Hangisi gıcığıma gitse onu desteklemezdim 🤣🤣
Tom'dan şaşmadım
ben tomu tutuyorum
tooom yaşlı tom :D
Ben her zaman jerry destekliyordum😃
Tom tabiki , jerryi hiç sevmezdim😂🙃
Jerry'yi daha çok seviyorum ben yaramaz😂
Jerry tabiki 😍
Jerry
Jerry
Jerry
Jerry
Ben jerryciydim 😃
İkiside komik
Jerry
Hep jery hala jery ama tom haklıymıs :(
Tomu seviyordum
Tom severdim
Jerry her anlamda
Jerry benim idolüm😂
Jerryciydim kgjk
Tom olur
Tom.
Bence Jerry kedi yaramaz
Tom :)
toma acıyorum ben ya
Jerry😅
Tom adamsın
Tom'u
Ben hep seni destekledim çiçeğim...
Jerry
hiçbirini
tarafsızdım :D
Tomm
Tomm:)
Tom tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?