Abimle arabaları değiştik bir günlük. Başıma gelene bak gece gece.. Yol ıslaktı ani frenle kayarak park halindeki arabaya girdim. Ama arabayı caddeye park etmiş. Normalde yasak. Bu yüzden sigorta karşılar diye düşünüyorum. ya da daha iyi bilen varsa söylesin
öncelikle kasko varsa dert etme.. o arabanın hatalı durup durmaması önemli değil motoru çalışmayan bir araba bu konuda hep muaftır. o senin trafik sigortandan rücu eder.. sende kendi kaskondan yaptırırsın yetkili servisler de 6-7 bin arası masraf çıkar.. normal servislerde ise 4.5 bin çıkar. çok geçmiş olsun kardeşim
Geçmiş olsun. Görünüşe göre arkadan çarpmışsın. Bu seni kusurlu yapar. Rapor önemli tabi ki ama aracın orada park etmesi bir şeyi değiştirmeyecek koskoca yolda koskoca arabayı görmedin mi diyecekler. Hasarı kendi cebinden ödersin büyük ihtimalle...
En İyi Cevaplar