Aslında hayatın her anı güzel. Lâkin çocukluğumuzda daha her şeyden bir haber daha saf bir şeylerin farkında olmadığımız için sanki o çağlarda dert tasa yokmuş gibi geliyor insana. Büyüdükçe sorumluluklar artınca ve omuzlara yük binince eskiler güzelmiş gibi geliyor. Eskiye dönüp baktığımda insanların birbiri ile olan ilişkilerini ve samimiyeti özlüyorum. Yanı kısaca eskiler eskiden eskilerle güzeldi.
Herkes çocukluğundaki şeylerin daha güzel, daha keyifli hatta daha lezzetli olduğundan sen vurur oldu bu devirde.. Sanırım git gide ici boşalıyor var olan şeylerin, duyguları yüzeysel yaşayıp, lezzetleri yapay alır olduk..
En İyi Cevaplar