Eskiler mi güzeldi eskiden mi güzeldik?

Neden güzel kalamadık ve nerede o güzel günler? Yoksa sahiden güzel adamlar güzel atlara binip de gittiler mi?

Her şeye ama her şeye rağmen eskiler güzeldi. Yokluk bile güzeldi. Sokak güzeldi, arkadaşlık güzeldi, komşuluk güzeldi, oyuncaklar güzeldi... Kiremitle, çamurla oynanan oyunlar güzeldi... Salçalı ekmek, akşam ezanı okununca girilen mis gibi anne yemeği kokan evler güzeldi.

Eskiye dair her şeyi niye bu kadar çok seviyoruz? Çünkü eskiler güzeldi. Samimiyet vardı, sevgi vardı, değer vardı. Seven sevdiğini üzmez mutlu etmeye çalışırdı.
Gönül almayı bilirdi. Şimdi hangisi var?
Eskiye dair özlem duyduğunuz şeyler var mı?
Eskiler mi güzeldi eskiden mi güzeldik?
Eskiler mi güzeldi eskiden mi güzeldik?
Güncellemeler
9 ay
kişilik & karakter lütfen..@Kızlarsoruyor
Eskiler mi güzeldi eskiden mi güzeldik?
Cevapla