Bugün aileme gay olduğumu açıkladım ve hiç iyi gitmedi, ne yapacağım?

ablam, annem ve babami toplayip gay oldugumu açikladim. Bir süre kavga ettikten sonra babam “senin artik bir baban yok” dedi annem ise beni ‘iyilestirmek’ için ugrasacagini söyledi. Beni tek destekleyen kisi ablam oldu. Babamla evde iki yabanci gibiyiz ve bunun bundan sonra her zaman böyle olacagindan adim gibi eminim.
Güncellemeler
+1 yıl
Asil hastalarin sizler olduguna yemin edebilirim ama kanitlayamam.
Bugün aileme gay olduğumu açıkladım ve hiç iyi gitmedi, ne yapacağım?
Cevapla