Işe çok ihtiyacım vardı bir markete kasiyer olarak başladım ama yeniyim diyemi çok üstüme geliyorlar ne yapmalıyım?

Onların yanında ağlamadım ama eve gelince tutamadım kendimi neden böyle oluyor ben kimseye emir vermeyi bırakın kırmamak için düşünerek konuşuyorum ama bu işe çok ihtiyacım var sizce hem ruhen hem bedenen yorulduğum bu işe devam etmelimiyim ya da siz olsanız ne yapardınız?
Işe çok ihtiyacım vardı bir markete kasiyer olarak başladım ama yeniyim diyemi çok üstüme geliyorlar ne yapmalıyım?
Cevapla