Dede nenesinin yaninda büyüyenler?

Benim babam ben 10aylikken vefat etmis annemde evlenmis beni birakmis avrupaya gitmis, sonra Beni babaanne tarafim büyüttü çok güzel bir çocukluk yasadim.

Ama ne olursa olsun bir çocugun anne babasiz buyumesi kadar kotu bisey olamaz o yuzden kendimi sansiz his ediyorum.
Benim gibi baska dede nenesinin evinde buyuyen varmi nasil bir çocuklugunuz oldu, simdi hayat nasil gidiyor sizin için?
Dede nenesinin yaninda büyüyenler?
Cevapla