İyi gecelerrrr!
Birinin Instagram biyografisinde gördüm bu yazıyı ne kadar doğru?
Birinin Instagram biyografisinde gördüm bu yazıyı ne kadar doğru?
İstisnai durumlar dışında çok doğru bir düşünce saygı normla yaşamda zorunludur fakat karşıdaki de sana saygı duymalı ve kişisel alan ve özgürlüklerine engel olmamalıdır toplum düzeni bozmamalı ve ihanet etmemelidir yani insan olanlar için doğru bir düşünce :)
Her şey saygıyı hak etmiyor bence saygı konusunda da özgürüz
Cevap
8Cevap
Hiç bir konuda hiç bir şey için zorunlu değiliz vesselam.
Herkese saygı duyulmalı ama sevmek zorunlu değil. Katılıyorum
Saygı haketmeyene göstermediğim için katılmadığım bir söz
Çok doğru. Kimseyi sevmek zorunda değilsin ama saygı duymak zorundasın.
Olması gereken öyle ama ben dahil kimse uymuyor galiba
Doğru ya da yalnis olur miktarı olmaz. Cok Dogru
Saygıda mecbur olmak? Saygı kazanılan bir şeydir.
Sevgim bile planlı programlı benden adam olmaz
Doğru ama herkes için geçerli değil
Saygı olmadan zaten ilişki yürümez ki
Aşırı doğru.
Çok dogru
Bence çok doğru
Doğru değil
Doğru
Bence doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar