Eşimle kavga ettim Kayınbabam yüzünden?

İstanbul da oturan 6 aylık yeni bir çiftiz. Gördüğüm ve hissettiğim kadarıyla eşimin ailesi hayatımıza burnunu çok sokuyor. En son kayınbabam aradı eşim Üçkardeşler her biriniz 100 milyar verin Pendikte ki arsaya sizlere ev yapayım görünürde çok güzel bir şey 100 milyara ev sahibi oluyorsun, ama madalyonun diğer yüzleri var. 1) Biz düğünden daha yeni çıktık 2 tarafın ailesi de maddi olarak yardımcı olmadı, olamadı 120 milyar borcumuz var. 2) eşimin diğer 2 kız kardeşi züğürt yani parasız pulsuz onlardan nasıl o parayı alacak kayınbabam bilmiyorum artık kendi zulasından mı yardım edecek onlara (bir tek benim eşimi maddi yönden öksüz bırakmışlar ve hala da devam ediyorlar) 3) Arsa pendik te biz beylikdüzünde oturuyoruz şu an kiradayız belki ev sahibi olacağız borcumuz iki katına çıkacak ama yine kirada olacağız. 4) Kayınbabam inşaat delisi çorumun ilçesin de oturuyor 9 tane evi var ama hala borç ödüyor evlerin kira geliri 400 tl ailesi bir refah görmemiş hep borç ödemekten hala da borç ödüyorlar ve 72 yaşında ayakta duramıyor ne diyorsunuz arkadaşlar haksızmıyım?
Eşimle kavga ettim Kayınbabam yüzünden?
Cevapla