başka milletlerde de var mi acaba?
yani bence ufak cezalar hoş görülebilir ama tekme tokat dövmek kötü
yani bence ufak cezalar hoş görülebilir ama tekme tokat dövmek kötü
Cocuklara nasıl vurabiliyorlar hiçbir zaman aklım almadı, almıyor, almayacak da. Bunu yapan insan terbiye etmek değil de travmalı bir birey yetiştirerek kendinden soğutmayı başarır.
Çok kötü bir davranış bu, sonra o çocuktan toplumda sevgi dolu bir birey olmasını bekliyoruz dimi
bu şartlarda mümkünmü bu?
Bende kardeşlerimi dövdüm doğrumu yaptım bilmiyorum ama hepside baskıdan dolayı çok düzgün hayatları var en küçüğü 19 yaşında hala telefonlarını kontrol ediyorum
bu yetkiyi sana kim verdi
Kendim
Asla hayir dayakla terbiye olsaydi esek gerbiye olurdu derdi nenem
Cevap
6Cevap
yeterince insansan konuşarak ve düşünerek anlaşabilirsin
Dövmek iyi değil tabi ki ama dayaktan anlıyorlar sadece çocuğum yok kendimden biliyorum
Şiddet hiç bişiyi çözmez, stratejik çözümler olmalı
Biri var çocuğunu dayakla öyle terbiye etti ki valla çocuğu o halde verseler bana başım üstüne
Dövmek çözüm değil hiçte dayak yemedim
şiddet çocuğu arzsız yapar ve asla çözüm değildir
Korkutmak daha iyi hanimefendi
Gotu yiyosa o baba bana vursun bı tane
Hiç bir haklı yanı yok
Asla görülemez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar