Belli aralıklarla dövmekten bahsediyorum. Dayak cennetten çıkmadır, özellikle erkekler dayak yemeli.
Dayaksız büyüyenler serseri oluyor.
Belli aralıklarla dövmekten bahsediyorum. Dayak cennetten çıkmadır, özellikle erkekler dayak yemeli.
Dayaksız büyüyenler serseri oluyor.
döverek değil de güzel davranışlarla terbiye edilebilir doğrusunu öğretmek göstermek en mantıklısı şiddete eğilimli anne babalardan doğrunun bu olduğunu düşünüp çocuklarda şiddete eğilimli insanlar oluyorlar belli cezalar koyabilirsiniz şunu yaparsan bunu vermem gibi
Erkek ya da kız fark etmez, çocuğu döverek “terbiye etmek” mümkün değil, sadece korkutursun 💔
Dayak yiyen çocuk dışarıdan uslu görünür ama içinde öfke, değersizlik ve suçluluk birikir. İleride ya herkese boyun eğer ya da agresifleşir. Sevgi görmeden büyüyen erkekler çoğu zaman eşine çocuğuna aynı şiddeti uygular 🚫
Sınır koymak çok önemli ama bu bağırarak ya da vurarak değil. Tutarlı kurallar, sakin konuşma, sonuçlarını açıklama ve sevgi dolu ama net duruş çok daha etkili 👍✨
Dayak “disiplin” değil, ruhsal yara bırakır. En zor anlarda bile konuşmayı ve sakin kalmayı denemen çocuğuna yapacağın en büyük iyilik olur 🌿💚
Cevap
6Cevap
Saçmalamayın çocuk psikolojisini bilmeyen evlenip çocuk yapmasın sonra anne ve kadın düşmanı oluypr haberiniz olsun. Sevgi ilaçtır.
yok ya serseri keko olma yolunda ilerleyenler hak ediyor sadece
Döverek teebiye edilmez sadece psikilojisini bozarsın
Asıl dayakla büyüyenler serseri oluyor çünkü ailesinden bunu görüp normalleştiriyor zihninde
Kız erkek fark etmez. Kimi sınırları aştığı amda tokadı yemeli
Şiddet güzellemesi hayır tabiki dayak hiç bir şeyin çözümü değildir.
Kızını dövmeyen dizini döver iyi ki annem senin gibi drğil istesem emzirir bile
Daysk yemeden buyuyen var mı
Ne kadar inanarak boş yaptın, çocuk doğurma sen
olmalı
babası nsll
çıstt yaşı kaç
Olabilir beni de döv
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?