Yanlış anlamadan dolayı moralinizin bozulduğu oluyor mu?
Yazılanı, çizileni, söyleneni iyi anlamak lazım. Yoksa insanın morali bozuluyor.


Bazen üzücü çoğu zamanda komik oluyor. Mesela arkadaşımın düğününe salona 1 gün önceden gitmiştim.
EİG için teşekkür ederim arkadaşım.
Kolay kolay yanlış anlamam..
Yanlışlıkla vermişim :P :P :P
Cevap
5Cevap
Evet kötü hissettiriyor.
yanlış anlaşılmaktansa hiç anlaşılmamak iyidir
Aksine.. Ondan bile keyif alırım. Güler geçerim.
Bazen oluyor.
Bazen oluyor
evet oluyor bazen
Evet üzülürüm
Oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar