Sosyalliği sevmiyorum, bu bir sorun mu sizce?

21 yaşındayım. Mesela fazla insan sevmem. 2-3 samimi arkadaşım vardır. İnsanların çoğu sürekli gezip tozuyo, Her hafta sonu arkadaşları ile orda burda mesela ben öyle değilim. Daha evcimenim. Ama bu asosyallik gibi algılanıyor oysa ki benim kendi tercihim bu. Hiç sevgili yapmadım, flört dahi yaşamadım. Yani kendim istemiyorum sorumluluk olarak görüyorum çünkü sevgilin olunca sürekli gezip buluşcan, mesajlaşcan bunlar bana sıkıcı geliyor. Bu yüzden reddediyorum. Birde genel de erkekler hep gezip tozmayı seviyor hani uyum sağlayamam gibi düşünüyorum. Yani sorun mu bu sizce? Böyle olunca insanlar değiştirmek istiyor neden evdesin çık gez vs diyo.. instagram da kullanmıyorum çocuğun birisi diyo instagram aç sosyalleş falan sinir oldum mesela...
Sosyalliği sevmiyorum, bu bir sorun mu sizce?
Cevapla