Tulumba tatlısı aşığım ahh kalbim 😍
Gece gece kaloriler umrumda değil 👅👅👅👅


Fiyat performans oranı en yüksek tatlı. Hem ucuz, hem lezzetli.
Mutlaka taze olarak yenmesi gereken tatlı. Bayatını yerken ciğerlerinizdeki havayı burnunuzdan verdiğinizde hissedebileceğiniz iğrenç yumurta kokusu, tüm tatlı çeşitlerinden aylarca uzak durmanıza yol açabilir...
Kamu spotu gibi hahahah
Sevdiğim bir tatlı. Ve inanın bayatına denk gelince tiksiniyorsunuz. :D
Tazecikk bu
Hışıır diye ses çıkarıyorsa yerken tazedir. :D Afiyet olsun.
Evet ucu oluyor diye , yoksa tulumba sevilirmiymiş hiç adı üstünde tulumba
İyo birşey dediniz sanırım 🤔🤔🤔
ucuz oluyor diye , https://youtu.be/SCPkqmOHGuw
Cevap
27Cevap
İnce çıtır olanını severim bu tombikleri değil tombiklerde yumurta tadı çok baskın oluyor hoş değil
Severim de enerji patlamasını nasıl atıyorsun peki?
tazeyse acuk da soğuksa namnamnam
Gece gece niye hakkımıza giriyon yav sen
Sevmem çünkü kilo yapıyor
Bir ara hayvan gibi yiyip soğumuştum kendisinden
Hiç sevmiyorum görmeye bile tahammülüm yok
Dedem tulumbacı idixd tahinli lor tatlısıxd
Az severim 3 , 4 tane anca
Sevmeyen varmıdırki 😂
En fazla 2 tane yerım
Neyse bende havuç topu yiyeyim
Offf hiçbir tatlıya hayır demem
of Bayyyilirim😍
Sevmiyorum
Hiç sevmem
Ehh ara sıra
Sevilmez mi ya olsa da yutsam
Severim
Hiç sevmem.
aşıgım diyebilirim😊😁
Sevmem
En sevsiğimm
Severisss
Sevmediğin tatlı varmu acaba 🤔🤔🤔
Yemin ederim bende sevmiyorum Allah düşmanimin başına versin inşallah 😁😁😁😁
Sevmem.
Bayılıyorum. <3
ever
Sefmem
Zalım..
Hayır sevmiyorum
Bayılırım💗😌
Ben😸😺
Severim😺
diyetteyim
Hiç sevmem
Evet
Sevmem
Nope
bayilirim yaa
Pek sevmem
Sevmem
Ay yerim
bir sal beni
severim
Et..
Ayy canım çekti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar