Bazı insanlar vardır, bir gülüşüyle içimizi ısıtır, yokluğu hayatı sessiz kılar, varlığı neşe verir. Onlar hep olsun hayatımız da, güzel yürekli, güzel bakan, güzel gülen, güzel düşünen insanlar.
Gülüşüyle içinizi ısıtan güzel yürekli, güzel insanlar var mı, hayatınıza renk katanlar?
Zaten çevremde bir tek kalorifer tipi hatun eksik 😃
İşin şakası bir yana bu tip arkadaşlarımın hemen hemen hepsi evlendi , hepsi de aşırı kıskanç kocalara sahipler , telefon görüşmeleri haricinde yüz yüze eskisi gibi görüşemiyoruz. Rengi de ben katıyorum halâ aynı manyaksın derler ordan kendi rengimi kendim seçiyorum 😃
Benim hayatıma renk katan insan genelde cevremde olan insanlardır Artık herkesle dostluk arkadaslık kurmuyorum Çünkü yeni kurulan dostluklar menfaat üzerine kurulu Ne varsa eski yapıda insanlarda var ! Doğum tarhi 1993 asagısı iyidir Ben 70-80-90 lardaki insanların samimiyetine inanıyorum
En yakın dostlarım diyebilirim. Hayatin koşturmacasi arasında bazen uzun süre görüşemesek de, iyi ki varlar. Daha doğrusu, iyi ki birbirimiz için varız.
Yannış anlaşılmassam eger bu resimdeki kız arkadasım oldaymıs yanıma her geldiginde dünya degişse ve gittiginde hayat dursa hayat böyle bir güzellik yapma bir gün ne cok isterdim
En İyi Cevaplar