İş Davası için Arabulucu şart mı İhtarname yeterli mi?

İşten çıkarıldım sebepsiz yere. Tazminat 2 aydır yatırmadılar. Noterden ihtarname çektikten sonra yatirmazlarsa direk dava açabiliyir muyum yoksa illaki arabulucu devreye girecek mi?
İş Davası için Arabulucu şart mı İhtarname yeterli mi?
Cevapla