Aile sorunları yüzünden psikolojı bozulur mu?

Başka başlık bulamadım diye üyeliğimi silmesinler diye böyle yazdım. Aile sorunları yüzünden 1 senedir çıktığım çocuğa tuhaf davranıyorum. bana neden bu kdr gıcıksın.. benden neden soğudun diyo. ama ben ne yaptığmı blmiyorum. onu deliler gibi severken davranışlarımla soğutuyorum. ben 6 yaşndayken babam annemi aldattı başkasıyla evlendi. 3 sene ne para ne pul hiçbisey vermedi.benim suan lise son okumam gerekirken lise 2 okuyorum.babam okutmadı.beni zorla dükkanında çalıştırdı.ne zmn para istesem param yok dedi. geçenlerde araba almış hani onu açık olur zenginlerin arabası olur ya ondan. yaz gldi bana biraz para verir misin kıyafet alım dedim. param yok dedi. bu yüzden mi araba aldn dedim evt lan seni ilgilendirir mi dedi. ben onun yüzünden intihar bile ettim. bıkmıştım cnku yasama gücüm kalmamıştı. annem çocuğu istemiyo cktğim çocuğu. gurbete gitme diyo .yok sole böle. arkdslar benim gerckten psikolojim bozuldu. sevglmle bu gidişle ayrılcaz cnku farkndaym çok soğuk davranıyorum. bn böle olsn istemiyorum onu kaybetmek istemiyorum ama yaptıklarmı bende blmiyorum.neden yaptığmı nasıl yaptğmi bnde blmiyorum. neden herkesin babası gibi dgl benimkisi. hadi babamı bırak annemde öyle dgl. bu yaşıma kdr baba sevgisi nedir görmedim.18 yaşndayım şuanda.annemde özgür bıraktı. hastaneye gidiyorum kanser var göğsümde. gelmiyo benimle. kendin git hallet diyo. bu kdr mi değersizim. naptım bunlar başıma gldi.o çocukta beni bırakıp giderse ben naparım bu yalan dünyada :(
Aile sorunları yüzünden psikolojı bozulur mu?
Cevapla